Nye tider Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Og som vil dele erfaringer? Ligger man i gynekologstol under operasjonen? Hvordan er smertene, fordelt på en skala fra 1 til 10, hvor 10 er uutholdelig? Og hvor lenge etter operasjonen varte dem? Hvordan ser det ut i stumpen etter hemoroidene er fjernet?
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Kanskje en ide å spørre på anonymforumet i stedet??? (Hvis du ikke har gjort det da....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå