Gå til innhold

Ny narkose imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal snuppa i enda en narkose... De skal gå inn i leddet for å rense ut eventuelle bakterier... Gruer meg så forferdelig.... Så skal vi starte på 14 dagers intravenøs antibiotikabehandling... Huff stakkar lille Selmami!!!! Hun sover godt i senga si nå, mest sansynlig må vi overnatte på sykehuset i to uker fremover.. Jeg syns dette er kjempevanskelig!" Men det er jo kjempefint at vi kommer igang med behandlingen endelig.. Har vært altfor mye venting!!! Nok et hjertesukk fra Selmamamman!" Jeg kommer sterkere tilbake når vi er ferdig med dette, og lille Selma er frisk igjen!! For hun blir helt frisk!!! Ha en fin lørdag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart hun blir frisk, det er det som er det fine! Lykke til i morgen selmamamman, du er flink og fin som takler dette, og to uker på et sykehus er kosleilg midt oppi alt det skumle. da blir man kjent med personalet og alle som vil dere vel hele tiden. vi hadde ti dager på sykehuset da dritgreijenta var bare noen uker gammel, og det var helt fint. skummelt med alle prøvene, og skummelt med alt "dette finner vi ikke ut av", men godt å bli kjent med fjesene som like gjerne som oss ville finne ut av hva som plagde den lille jenta vår. Det kommer til å gå så fint så fint kjære deg! jeg tenker på dere midt i pappeskene!

god klem fra

Skrevet

Det er så vondt for en mamma å stå på sidelinjen og se at ungen sin må igjennom slikt!

Men så lenge hun blir helt frisk, så er det verdt det!

Ønsker dere lykke til og ser frem til at dere kan kose dere etter endt behandling!

Skrevet

Vil sende deg en stor klem.Ønske god bedring og massevis av lykke til, til Selma og dere på sidelinjen..

Skrevet

Lykke til og god bedring. Håper dere holder ut tiden på sykehuset. Kjedelig med 14 dager i sengen for en liten tulle...

Og ikke noe kjekt for mamma med syk prinsesse

Skrevet

Synes det høres ut som du har en helt riktig innstilling, selma07! Du fokuserer på det positive, at tulla blir helt frisk og at det er kjempefint at dere nå endelig har kommet i gang med behandling!

Og bekymret og redd er det ikke så rart du er da, for det er jo barnet ditt det gjelder. Det betyr jo bare at du er en god og omsorgsfull mamma som vil det beste for barnet ditt.

Lykke til videre! Håper dere har venner og kjente som kan ta seg tid til å komme på besøk. For Selma's del og kanskje like mye for din del! Ring og spør hvis de ikke kommer av seg selv!

Skrevet

Takk for omtanke!! Inngrepet gikk fint, jeg gråt hele tiden når snuppa var i narkose... stor påkjenning.... Vi har hatt vår 1. natt på ullevål, så nå har vi bare 13 igjen... SElma har fått antibiotika 5 ganger, så det er noen ganger igjen... 4 ganger i døgnet i 14 dager... men hun er en tapper liten skatt! Men jeg syns at det er forferdelig at en 17 mnd lita frøken skal bli vant til sykehus, stikking, veneflon, leger osv. Livet skal være sorgløst, sandkasse, leker, venner, kos og morro!! Men tider skal komme:o) Vi får perm mellom medisinering på dagtid, og det er godt å komme seg ut fra sykehuset!!

Skrevet

så flink hun er lille vennen, og så flink du er! Jeg er glad for at inngrepet gikk fint, det var godt å høre! jeg tenker på dere jeg!

god klem fra

Skrevet

Sender dere flere tanker hver eneste dag, og gleder meg til å lese gleden når denne påkjenningen er over.

Du er veldig flink Selmammaen...og jenta kommer nok til å få mange anledninger til å være ubekymret liten tulle når denne kuren er over.

Klem klem

Skrevet

Godt at inngrepet gikk fint! Sant som du sier, unger skulle helst slippe sånt og leve bekymringsløst med lek og glede. Trøsten er jo at de tilpasser seg lett, og dette går over!

du er flink og lillemor er flink.

Sender mange trøsteklemmer til dere

Skrevet

Så flinke dere er og så bra at dere har fått god behandling. De små er ganske tilpassningsdyktige, det er nok værre med oss store som gjerne ønsker at alt var anderledes.

Jeg var innlagt på sykehus i en alder av 4 og alt jeg husker derfra er at 1) jeg var for liten til å trykke på heisknappen da alle ungene ble sendt avgårde for legekontroll og 2) mine forledre hadde med druer og banan da de kom på sykebesøk. Hvorfor vi ble sendt ut av avdelingen for kontroll (2-3 unger i slengen fra barneavdelingen) og hvorfor jeg var alene på sykehuset husker jeg ikke.

Skrevet

Nå er vi hjemme på dagperm:o) Deilig!" Har tatt en laaaaang varm dusj, skifta klær og skal grille i hagen!! HERLIG!!! Så er det tilbake til rommet vårt... Går greit på sykehuset. SEnkningen har gått ned litt.. så det virker som om antibiotikaen virker:o) Men de undersøker også i forhold til barneleddgikt.. Så fikk vi litt mer å bekymre oss for .... men tror egentlig ikke at det er det... SElma er superflink!!! Og har fått mange fans på avdelingen:o) Etter i natt er det bare 10 netter igjen... så det går fremover...

Nyt dagene og sommeren folkens:o) Klæm fra oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...