lille lysglimt Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Har en Mei Tai og venter et bæresjal i posten om noen dager.. Hvor tidlig kan jeg begynne å bære sønnen min? Han er nå bare en uke....
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Begynte med min meitai, babyhawk, da hun var ca en uke.
Mayken Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg fikk mitt første bæresjal da snuppa var ca 3 mnd. Startet derfor ikke tildligere. Med spiren i magen nå, tror jeg nok jeg starter med det samme. Tar med meg sjalet på føden tror jeg
Januars lykkeliten Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Kan starte med det samme :-) Jeg skal ha med sjal på føden neste gang (hvis det blir neste gang da) Har brukt bæreting siden snuppa var en uke. Lykke til! Gå inn på tettinntil.no. Der kan er det masse tips. :-)
mamman til to gutter Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Flere av sykehusene har begynt med bæresjal til premature fordi det er bra for dem å komme nær foreldrene, så det er bare å begynne og bære med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå