Leirha Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Herre min Hatt så myyye det er som skal gjøres!! Jeg ante faktisk ikke at det var så mye. Skulle bare helt enkelt begynne med gangen, male dører og lister (det er i furu, hater furu) og vegg...Så stua og soverom, akkuart det samme. Men siden dørene og listene er lakerte så må vi pusse dem ned, grunne dem SÅ male dem! Samme med listene, disse er selvfølgelig profilerte og må dermed pusses for hånd. Og hvem må gjøre alt? Jo, det er meg det... Ser ingen ende jeg.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 For en kjedelig jobb Nesten like enkelt å bytte ut listene
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Ja, oppussing er en evig jobb... :-P Vi har holdt på i 5 år med huset vårt. Blir liksom aldri ferdig, og finner hele tiden på nye prosjekter.
Loglady Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Et tips: heftgrunning. Da slipper du å pusse, selv om det er lakk.
Leirha Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Har jo kjøpt heftgrunning, men dumme mannen i butikken sa vi måtte pusse også. Får se hvor mye jeg orker, det tar jo evig tid, lille kjekke prosjeketet mitt! Men tenk så fint det blir ja Skulle oønske jeg kunne legge parket på rommet i samme slengen, men det er ikke bare til å slenge inn en parkett i budsjettet heller, for det var dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå