Gå til innhold

Deres beste "flyttevasketips" mottas med takk :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt nytt hus og overtar til fredag, så da er det pakking, flytting, oppussing og ikke minst vasking som står for tur. Jeg hater å vaske ned hus, dvs taker, vegger osv og da lurer jeg på da, om dere har noen tips å komme med som kan gjøre ting litt lettere. Noen spesielle mopper som brukes til tak og vegger fesk? Har fått låne en damp-vasker til å ta badet, men den kan kanskje brukes andre steder også? Bring it on :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips er å få noen andre til å gjøre det..hehe..

Vi skal også flytte om et par uker, og jeg er høygravid, så her blir iallefall det løsningen:)

Kanskje ikke det du var ute etter.

Skrevet

Leie noen til å gjøre det? :o)

Dampvasker kan vel brukes på det meste?

Skrevet

Det var i utgangspunktet planen, men nå har vi fått en del mindre for den leiligheten vi bor i nå en regnet med (-150 000), så da får vi prøve å kutte der det er mulig tenker jeg. Er ingen racer med vaskekluten, har vaskehjelp hver fredag ;-)

Skrevet

Jeg var gravid (med 100%sykemelding og beksjed fra lege om å slappe av) da vi flyttet så det var jo den perfekte anledning for å spørre etter hjelp.

Og både mor og svigermor var ikke tunge å be. Til selve flyttingen av møblene så stilte min far og svigerfar pluss min bror.

Hele prosessen var gjort på en kveld:) Og jeg ble ikke sliten engang.

Skrevet

Vask med salmiakk der salmiakk kan brukes=)

Inviter venner over på dugnad! Kok litt kaffi og ha fremme litt små snacks, sett på god musikk og vask=)

Skrevet

Dugnad høres ut som en god ide :-)) Bare litt dumt at det er mitt i ferien og de fleste er bortreist, men noen skal jeg vel klare å tromme sammen. Og så får jeg gå til innkjøp av noen liter salmiakk....

Skrevet

bruk de tusenlappene det koster å få et firma til å vaske ned huset! :) Da er dere garantert mot sure kjøpere også, om de finner noe å klage på må de ta med med vaskefirmaet.

Trust me, du vil ikke angre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...