Tøysetipp Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hvilke undersøkelser ble gjort? .. Jeg har litt vanskelig for å slå meg til ro med det legene sier.. Og synes undersøkelsene var litt for lettvinte.. Betennelse i ryggen og resept på paralgin forte + ibux. Siden lørdag har jeg tatt 6 paralgin forte og 1800 mg ibux om dagen og har fremdeles vondt. Og det var den eneste kuren.. Liker ikke i utgangspunktet å ta så sterke medisiner.. Er vel egentlig litt bekymret og håper å bli kvitt svineriet snart.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Stakkars deg :-(( Fikk du ikke antibiotika da siden det er betennelse? Jeg har ikke hatt det selv heldigvis.
Tøysetipp Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Nei, jeg fikk ikke antibiotika da det ikke er en bakteriell betennelse. Men, en muskelbetennelse. Jeg må jo si at det er en høy dose smertestillende, så jeg håper virkelig det går over. Slik at jeg også slipper å belymre meg for om det egentlig da er noe annet.. (teit og vet du, heh)
1974 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 hm, jeg hadde veldig vondt i ryggen for noen mndr siden..da fikk jeg voltaren av legen. Ibux og paracet hjalp ikke. Etter noen dager med voltaren så ga smertene seg hos meg.
Mayken Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde noe betennelse greier for noen år siden. Fikk betennesle dempene medisiner hjalp ikke så mye. Gikk til slutt til kiropraktor og han knakk og masserte meg litt. Ble bedre etter noen behandlinger, han mente betennelsen var innekapslet, derfor virket ikke medisinene. Var ikke til noen undersøkelser, bare legen som så på meg, ba meg gjøre forskjellige bevegelser og satt en diagnose ut i fra det. Men er du i tvil, bør du be legen henvise deg til CT kanskje? Eller MR
1974 Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Du kunne tatt kontakt med en fysioterapeut som kunne sjekket ryggen? De pleier å ha god greie på sånt. Kanskje legen ikke har gitt deg det du trenger?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Legen min sendte meg til noe røntgen aktig opplegg. Etterpå fikk jeg noen tabletter jeg skulle ta over en tid og så ble det mye bedre.
Tøysetipp Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2008 Var hos kiropraktor på søndag. Han turte ikke undersøke meg fordi jeg hadde så vondt.. Han begynte, men ga seg da jeg omtrent mistet pusten i smerte av å ligge på rygg på undersøkelsesbenken. Og sendte meg videre til legevakten for å dope meg ned.. he he.. Paralginen funker den.. Men, det er mye synes jeg. Liker ikke dèt. Dessuten er ibuxen betennelsesdempende og det var visstnok den som skulle virke helbredende da. Har spurt om å bli tatt røntgen av, men to leger mener det er betennelse.. Og at det vil gå over med sterke smertestillende, ro + hvile.. Ja ja.. Jeg får kanskje bare holde smæla på meg.. (dårlig tålmodighet sjøh)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå