anneli84 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 hvor lenge ventet dere med sex? samleie altså. tulla mi er nå 7mndr og vi har fortsatt ikke hatt sex. ho sover sammen med oss om natta så passer seg jo ikke da akkurat. men uansett.. jeg EIER ikke sexlyst... åssen var det for dere??
Amanda- Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 4 uker etter fødsel... ikke til og anbefalle.. hehe.. men sexlysten min er ikke slik den var før.. den kommer og går,,, hehe:o) tror ikke det er uvanlig. min datter er snart 8 mnd. vi har sex 2-3 gng i uken, men noen ganger 2-3 gng i mnd.
trippeltopp Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 vi ventet lenge - over tre mnd. Men da vi så hadde sex igjen merket jeg hvor mye jeg hadde savnet det. Ble mye sex i dagene som fulgte kan man si
anneli84 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 uff ere bare meg eller? har absolutt ikke lyst på sex i det hele tatt.... sambo blir jo helt deppa stakar. hehe...
PrinsesseJenta Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Vi hadde sex etter 6 uker..var deilig,men svidde og var lit ømt:) Nå er mini 3 mnd og jeg eier ikke sexlyst,men av og til blir det jo:) Svir fortsatt litt der jeg ble sydd..
2.gangs Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Ventet vel omtrent 2 måneder, men har bare blitt et par ganger etter det. Og nå er minstemann 5 måneder. Men frister absolutt ingenting. Når dager er over er jeg utslitt, og sex er det siste jeg tenker på. Samboeren min er forståelsesfull, men synes jo synd på han. Men jeg har ikke lyst til å presse meg til noe jeg ikke har lyst til, bare fordi han gjerne vil at vi skal ha sex. Og hjelper jo ikke på at det er veldig stramt og vondt der jeg er sydd.
Labambie Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Blir sjelden ja.. Som du sier,lysten er totalt forsvunnet. Har prøvd ett par ganger,og fått det skikkelig til 1 gang. Ungen min er 5 mnd. Ikke sover hun med oss heller.. Det er bare kanskje det siste jeg tenker på. Jeg bare håper det går over! For nå når vi gjør det tenker jeg bare "jess! da slipper jeg det maset en stund"...... Hurra...
Axus' girlfriend Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 vi prøvde etter 4uker, men AUUU!det svei og sprengte..ugg. Prøvde igjen 7uker etter fødsel, og da var alt bra:) Oda sover også sammen med oss, men døgnet har da flere timer enn de 3 på kvelden hun tilbringer i senga før vi legger oss:) Skikkelig romantisk sex har vi nok ikke hatt på en god stund, blir liksom kjappiser, haha. Men må man så må man:D
Axus' girlfriend Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 blir forresten ca 2-3 ganger i uken..noen ganger færre pga skiftarbeid hos samboer min.
MissBenz Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 2 uker..gjorde vondt bare de 2-3 første gangene...
UpsyDaisy Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 Hos oss gikk det tre måneder, og da bare for medlidenhet for min mann... Det var j. vondt, så det gikk en mnd før vi prøvde igjen. Fremdeles vondt:( Jeg eier ikke lyst, men har aldri vært veldig avhengig av sex heller jeg da. Men noe må man bare gjøre for å beholde mannen;) Nå har jeg lagt småen på eget rom for å se om det funker bedre da.
Mammaen til Turid Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 3,5 uke her.. og jeg ble sydd litt.. nå har vi vel samleie 1 til 2 ganger i uka, kommer litt an på hvordan jeg føler meg, om jeg har fptt nok søvn osv...
shimonie Skrevet 29. juni 2008 #14 Skrevet 29. juni 2008 minns vi prøvde da han var en 2 mnd gammel. men fikk det ikke ordentlig til før han var rundt 5 mnd gammel.. det gjorde jo nokså vondt, men det gikk jo=) var egentlig klar for fyllesex igår, men man har visst ikke like mye energi lenger som før man fikk barn..=P får prøve igjen snart når man er mere uthvilt=P har forøvrig ikke veeeldig overdreven sexlyst om dagen, men vil jo gjerne komme igang igjen snart! småtten sover på eget rom nå så er jo enklere å gjøre noe da. men er som andre har svart, ikke det første en tenker på når man er dødssleten etter en lang dag. ikke syns jeg det passer å ha seg midt på dagen heller, brått kommer besteforeldra mine eller lignende på besøk ( de bor tvers over oss..) så da blir det til p ha det når småtten har lagt seg for natten... får håpe på bedre tider=P
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. juni 2008 #15 Skrevet 29. juni 2008 Prøvde først etter 2,5 uke. Men da var det litt vondt enda. Drøyde en uke til og da gikk det helt fint.
jentelykke + guttelykke Skrevet 29. juni 2008 #16 Skrevet 29. juni 2008 Under graviditeten fikk jeg så såre skjedervegger at jeg ikke orket å ha sex. Vi hadde sex 6 uker etter at snuppa kom med KS. Jeg gledet meg og trodde alt skulle være bra igjen, men nei, det svir sinnsykt inni skjeden, og det har ikke blitt bedre nå 2mnd etter heller. Har hørt det blir bedre når man slutter å amme, *håper*! Men det er ikke vondt "utenpå", så noe kos blir det jo:)
lille_Harepus Skrevet 29. juni 2008 #17 Skrevet 29. juni 2008 gikk 4 uker! Da vare både jeg og min saboer ganske klar. Hadde hatt keisersnitt, og det gikk veldig fint. Deilig å kunne ha sex uten magen i veien.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #18 Skrevet 29. juni 2008 dere som har vondt, dere bruker glidemiddel, ikke sant? Hvis ikke, løp og kjøp!
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #19 Skrevet 29. juni 2008 gikk 7-8uker før vi prøvde... og det gikk over all forventning )
Dina1 Skrevet 30. juni 2008 #20 Skrevet 30. juni 2008 9 daga etter fødseln, å det funka over all forventning - men må jo understreke at eg va veldig klar da:) Som det blir sagt over her, må jo tilpasse det nye livet - vi har sx hver dag, ofte flere gang om dagen, men av og til blir det jo bare kjappisa. Lillingen sover på eget rom, så vi føle oss ganske fri:) Men til deg HI, kanskje du sku har forsøkt litt sånn forsiktig, kan jo være du blir overraska. Du skal ikke presse deg til nåkka du overhode ikke vil, men kan jo være du syns det e digg når du først e i gang:) Kæm vet....?!!
80 m/ supersøt jente! Skrevet 30. juni 2008 #21 Skrevet 30. juni 2008 Første gang etter ca 7-8 uker. Var veldig redd for at det skulle gjøre vondt (ble sydd noen få sting), så prøvde veldig forsiktig. Prøvde noen ganger forsiktig, før vi hadde sex som vanlig igjen ca 3 mnd etter fødsel. Nå blir det ca 1-2 ganger pr uke. Snuppa på 5 mnd sover på vårt rom, men få til noen kjappiser på dagtid, eller andre steder enn soverommet på kvelden. Blir ikke like ofte som før vi fikk baby, men har bra sex de gangene vi får satt av litt tid. Hehe. Bruker alltid glidemiddel, da jeg ammer.
twoboys & a girl Skrevet 30. juni 2008 #22 Skrevet 30. juni 2008 Første gang ventet vi 6 uker, men nå gikk det bare ti dager. Lysten er litt opp og ned etter hvor ille jeg føler meg....
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #23 Skrevet 30. juni 2008 Finnes ikke interessert i sex ennå, gutten vår er 4 mnd. Har hatt sex et par ganger for å tekkes samboer, men ikke fått noe ut av det selv... Håper det blir bedre etterhvert og at lysten kommer tilbake for vi hadde et kjempefint sexliv før og under graviditeten.
2 prinser og en prinsesse Skrevet 30. juni 2008 #24 Skrevet 30. juni 2008 hadde sex 3 uker etter fødselen.. å d er faktisk den beste sexen eg nogen gang har hatt utruligt nok.. måte sjøll sy etter fødselen...
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #25 Skrevet 30. juni 2008 jenten min er snart 7 mnd, og vi har hatt sex 1 gang.. etter 5 mnd.. jeg eier heller ikke lyst.. ser ikke på kroppen min som noe seksuelt lenger... matfat og fødeplass... jeg håper virkelig lysten kommer tilbake.. for det er utrolig kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå