Sjokoholikern Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hun har røde flekker med mange små røde prikker i... I ansiktet, i hodebunnen og på ørene. Har fått litt ned på brystet også nå, har hatt utslettet siden onsdag. Det virker som om det blusser opp hver gang jeg ammer, og det synes ikke like godt når hun sover. Noen som kjenner det igjen, eller vet hva det kan være? Er takknemlig for alle svar!
Amanda- Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 kan være varmeutslett... det kommer ofte i hodebunn, ansikt, nakke osv. er du beskymret ta kontakt med helsestasjon. men kan hørest ut for meg som at det er varmeutslett...
Isa04&Alex08 Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 ganske enkelt den saken ...hormonutslett....min er 1 mnd i dag og har samme...ingenting å bekrymrer seg over
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 vil bare si at når mini var 1mnd,så fikk han utslett i ansiktet,og jeg trodde det ble mer når jeg ammet,men vi fant ut at det var brennkopper.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Melkeutslett kalles det og! De får det gjerne rundt 1 mnd alder! Emilie hadde det fram til hun var rett over 2 mnd!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 snuppa mi har akkurat det samme, ligner litt på mini kviser, hun er 1 mnd i dag, så da er det sikkert melkeutslett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå