Gå til innhold

Mammo og Mallo

Anbefalte innlegg

Skrevet

sunhordlening????

hvordan går det med eksamensopplegget? har du hatt muntlig? gikk det fint... hva skjer... må du skjære fisketunger og analysere fiskeartenes utvandringsmars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boinks

Skrevet

Hei.

Eg hadde ein aldeles strålande eksamen. Ingen toppkarakter denne gang, men fornøyd alikevel eg. Etterpå drakk eg tre øl og ein jäggermaister, gjekk heim og betalte barnevakten overtid, og sov fra 3 på ettermiddagen til 7 dagen etter. Jippi! Ein eksamen igjen no, på fredag, så er det åtte vekers ferie. (Med mindre eg blir headhunta til fiskeribransjen)

Det verste av alt er: idag skulle eg til og lage universalen, men så har eg berre kvit løk. Ikkje kvitløk som i italiensk mat, men vanlig løk som ser kvit ut. Mannen drog den i hus, og den ser litt ut som ein mutasjonsløk, tsjernobylløk om du vil. Så da vart eg usikker da, om eg kunne bruke den.... =)

Korleis står det til på det fagre vestland?

Skrevet

Sunnhord. med spørsmålsteikn. Lurer du på om eg er det? Halvt det og halvt harding. Kommande nord-rogalending =P

Skrevet

Veit ikkje kor langt ned du scroller eg, så dytter på. =)

Skrevet

Gratulerer med eksamen!!!!!

klart du kan bruke mutasjonsløk... hahaha.. i en universalsaus er det plass til alle :-)

Skrevet

nordrogaland... det er ikke veldig langt unna stavanger vet jeg, for rett over fjorden så ligger jo haugalandet... jeg skal jo bli opplening i løpet av uka, så da må du ta vare på vestlandet vårt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...