Gå til innhold

Hvordan er formen deres?? .-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg kommet meg til uke 37.Og 21 kg tungere,altså 106 kg.koselig.-)det føles tungt ja.litt vann i beina har jeg også.

Så er jeg veldig stiv nederst i kroppen.prøver å gå noen lange turer,men begynner å bli værre nå.stivner helt på slutten av turen.

Er også veldig stiv mellom beina.er ganske vondt.særlig når jeg har vært litt aktiv eller sitti stille en stund.noen som har det sånn?:-) litt i de beina som ligger rundt tissen på en måte:-)he he.unskyld rar forklaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36+0 i dag, og formen er ikke så aller verst. Bekkenløsningen er mye bedre enn tidligere i svangerskapet, men har ganske mye kynnere. Begynner å bli vondt å bøye seg, og blir også stiv hvis jeg går langt eller holder på med mye husarbeid eller lignende. Har imidlertid bare gått opp litt over 8 kg, og har minimalt med hevelser i kroppen, så det er herlig:)

Skrevet

Hei, er 34+1 og har det som deg. Var supermamma for bare en uke siden, men nå er alt sinnsykt tungt plutselig. Har grusomt vondt i symfysen og bekkenbunnen mellom bena(som du beskriver som beina som ligger rundt tissen:-)). Kommer spesielt hos meg også når jeg har sittet på en stol eller gjort noe aktivt. Forferdelig å stå opp om morgenen for da føles det ut som om symfysen bare skal gi etter og kroppen min falle sammen. Har noen krykker i huset en plass, tror jeg må finne dem fram for bruk om morgenen om ikke annet.

Heldig du som er i uke 37 iallefall, ikke lenge igjen da.

Lurer egentlig på om det er blitt sånn fordi livmoren har falt lengre ned? Noen som har peiling?

Tror de siste 6 ukene blir laaange...

Skrevet

Jeg er i uke 31+3 og sliter med bekkenet:( skal ikke gjøre mye nå før det er vondt og får ikke gått til fysio mer pga at jeg får så mye kynnere etterpå!!!! lagt på meg 14kg, ikke så mye vann enda men kommer nok om varmen kommer tenker jeg!!!

Skrevet

Jeg synes de siste ukene nå har gått veldig fort.men,det er ikke alltid det har vært sånn.Gått uten jobb et halvt år nå.så har vært treigt til stunder.

Lurer på hva den vonde stivheten mellom beina skyldes jeg også??ikke proff på detta.

Skrevet

i dag har jeg vært på ikea.... kjempetrekk med bekkenløsning og greier... men pusser man opp bad så pusser man opp bad... jeg er 34 i dag (tror jeg...) og håper at de neste ukene vil gå fort! vi får mye feriebesøk og slikt, så nå er jeg utolmodig etter å få huset i orden... men jeg er ikke akkurat så kjapp og smidig for tiden, så jeg gjør så mye jeg kan, selv om det ikke alltid er nok. har en 3åring fra før som har ferie fra barnehagen nå, så vi har hendene fulle for tiden.

er skikkelig fornøyd med vekta denne gangen! har lagt på meg bare 4kg! enda jeg er litt hoven... så jeg satser på å komme bra ut etter fødsel denne gangen :) jeg har vært sykemeldt siden uke 12, så jeg begynner å bli lei av å gå her å tråkke, men det har gått utrolig greit egentlig, så i dag er jeg kjempepositiv :)

(endelig en dag hvor hormonen spiller litt på mitt lag og ikke hun andre hurpa sitt.... :))

Skrevet

er 34 uker på vei. Formen er kjip, nå har jeg fått halsbrann, ryggen er vond på alle mulige plasser, jeg eier ikke matlyst, min kjære er borte i 3 uker, og jeg kan gå 200m før korsryggen skyter meg! og ikke minst, en baby som ligger å sparker på ribbena mine hver kveld..så ikke så bra med andre ord.. Men veldig opp og ned, og lykkelig for at det forhåpentligvis bare er 6 uker igjen =) gleder meg til babyen kommer.

Skrevet

Hei,,

Jeg er 31 + 3 dager på vei og formen er fin,,, Jeg er i rydde modus om dagen og rydde og kaster som bare det...

Ellers har jeg lagt på meg ca 15 kilo og veier ca 70 kilo.

Føler meg litt tung, men men,,,

Dette er mitt 3. barn, og jeg la på meg 35 og 25 med de to andre,

Men, men,,,,

Skrevet

Er 36+5 idag og plages med bekkenet. Spesielt om natta når jeg må snu meg i senga eller må stå opp for å gå på do. Tar laaang tid å komme seg ut av senga! Har også blitt litt plaget med plagsomme kynnere som holder meg våken om natta, i tillegg til babyen som er begynt å være veeeldig aktiv når jeg skal legge meg, og det er snakk om skikkelig harde spark altså, ingen svekling! Hehe...

MEN jeg er storfornøyd selv om jeg har mye vondt i bekkenet, for siden jeg ble gravid har jeg ikke hatt migrene (som jeg var EKSTREMT plaget med før), og går gjerne konstant med bekkenløsning i stedenfor migrene :)

Har lagt på meg 8 kg til nå, men håper ikke det går opp så mye mer, for veide mer enn nok før svangerskapet. Er foreløpig så heldig at jeg ikke har fått noe særlig vann i kroppen så kan ikke skylde på det heller :P

Skrevet

I kjempeform..... for 2 uker siden. Uke 33 nå. Stiv i rygg og underkropp, utflod, urinlekkasje, stikkinger og press der nede, kynnere, mye hodepine, trøtthet, kraftløshet og hetetokter. Sur og grinete og har tempo som en snegle. Å kle på sokker og truse krever avansert akrobatikk. Puster og peser i trapper og blir drittsur hvis jeg mister noe i gulvet, klarer nesten ikke å plukke det opp. Sikkert fordi jeg akkurat har tatt ferie fra hektisk jobb og har tid til å kjenne etter hvordan jeg egentlig har det. Og enda er det kanskje 8 uker igjen. Men ellers går det bra! Har 2 flotte storesøstre som trøster mamma og stryker på magen med lillebror i.

Skrevet

har vondt over alt;( men bekkenet er veldig vondt:( og er kjempe sliten...holder på å pusse opp kjøkkenet...har en hyper datter hjemme på full tid som eg må passe på....det skal jo ikke gå utover henne at mamma er gravid, så vi går på lekeromm og er ofte ute med vennene hennes, når vi kommer hjem er eg totalt skutt og da skulle kjøkkenet vert jobbet på....har gått opp 7,5 kg og er i uke 31....

Skrevet

mindre bra form. er så plaget med halsbrann, i natt tok det helt av, sovna ikke før i 4 tiden. ellers har jeg også skikkelig vondt i bekkenbunnen, helt forferdelig å snu seg i senga eller gå ut av senga.

er i uke 30 og har lagt på meg 13 kg, veier nå nærmere 80. håper dette forsvinner fort etter fødselen. gleder meg kjempe masse til lille jenta kommer:)

Skrevet

Er i grunnen i fin form jeg - 31+1 idag. Har vært heldig og hatt lite plager i svangerskapet, i hvert fall ikke plager som er nevneverdige i forhold til deres.

Halsbrann er til tider irriterende, men har funnet ut at det er en genial unnskyldning for å spise litt ekstra is (melk gjør godt...) :-) Bekkenet kan også krangle litt, men det er stort sett om kvelden når jeg har sittet litt for lenge i en teit stilling i sofaen...

Har trent godt frem til nå, men i det siste har jeg vært plaget med kynnere bare jeg går i trapper så det blir mindre nå... :-) Har gått opp 7 kg sålangt, regner med litt til - men hadde godt med polstring på forhånd så det trenger ikke bli så mye mer... ;-)

Sånn ellers ser jeg fram til en strålende sommer med masse sol og grilkos! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...