Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,da var jeg kommet meg til uke 37 og 21 kg opp.-( det merkes,for det er tungt.var 86 på starten og nå 106.herregud! håper det ikke sitter som klistra etterpå.prøver å ete sunt også,men.litt godteri glad om dagen.noen som kjenner seg igjen?:-)

har litt vann i kroppen,men syns bare på beina.får skikkelig grop etter sokka,og skoa er blitt trangere.veit ikke om kg skyldes dette også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 37+4 og opp ca 18-20 så du er ikke enste..

Skrevet

Det er bra det da:-)

Skrevet

34 uker i morgen og har gått opp 20 kg. Har store groper i leggene etter sokkene og knokene på hendene mine forsvinner med jevne mellomrom, så noe vann er det her også.

Gikk opp mye forrige gang jeg gikk gravid også, men alt forsvant fort etterpå (selv uten amming), så håper jeg er like heldig denne gangen også.

Skrevet

OPPMUNTRING DAMER:)

sist jeg gikk gravid gikk jeg opp 29 kg!! ja 29 kg!! var sikker på at kiloene kom til å sitte for evig og alltid:) meeeen 1 uke etter fødselen var det kun 5 kg igjen. 3 uker etter fødselen var det 2 kg igjen:) å uten å gjøre noen ting som helst for å få det bort! og jeg ammet ikke heller. var nok MYE VANN JA! :D så der ser dere,det går an.. og ikke spiste jeg spesielt sunt. det ble nok mye sjokolade ja... hadde aldrig vært spesielt glad i sjokolade,men ble det under graviditeten. håper det ikke ommer tilbake denne gangen også. er nå i uke 13 og opp 2 kg.. spennende fremover ja..

masse lykke til alle sammen :D

Skrevet

jeg er i uke 21 og har gått opp 10 kg, så det blir nok ikke bedre hos meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...