Gå til innhold

Heia guttebaby-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som digger gutter og er stolte av guttebabyene sine?? Ser at det er hvertfall to helt teite tråder om at gutter er så mye mindre søte enn jenter osv..

Heia gutta våre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SELVFØLGELIG mener du det når du har en guttebaby.... Alle digger og er stolte av babyene sine uansett kjønn! Men det er fortsatt lov å ha preferanse og den trenger ikke være guttebaby skjønner du.... Nå er jo du akkurat like teit som de som startet de andre trådene....

Skrevet

Jeg elsker gutten min over alt på jord... så heia guttebabyer. Og du anonym 19.30. Vi må jo få lov og forsvare guttene våres. Sånn som de andre holder på her. De drar alle guttene over en kam.

Skrevet

Er stolt av guttene mine, men "krever" ikke at andre skal like dem like mye som meg.

Skrevet

jaaa...eeeeelsker guttebabyen vår,og er så stolt av han..gutter er så absolutt ikke mindre søte en jenter..teit

Skrevet

Hehe. Jeg har to gutter, og skulle gjerne hatt fire!! Er skikkelig guttemamma, og ønsker meg ikke jenter. Faktisk! Da jeg ble gravid trodde jeg jeg ønsket jente, fordi jeg har bare søstre, og det var litt rart med gutt. Men etter han, har jeg bare ønsket meg gutter. Jeg ser på mine venninner med jentebarn og misunner dem ikke.

Skrevet

Er vel ikke noe bdre å IKKE ønske seg jente enn å ikke ønske seg gutt?

Skrevet

heia gutta! :) han en nydelig liten kar!

jeg mener motsatt, foretrekker guttebabyer. kjenner liksom gutta best jeg. nå iallfall, men det forandrer seg nok hvis jeg noengang skulle fått en jente :)

Skrevet

Gutter er krevende på en litt annen måte enn jenter (jeg har 3), men utrolig morsomt å være guttemamma.

Skrevet

Er dette en konkurranse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...