bomsa Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 I prøveperioden... Både for menn(pappaer) og kvinner(mammaer). Jeg vet at man ikke skal slutte å leve selv om man prøver, men jeg har hørt at folk som har vært gjennom ivf er blitt oppfordret til å ikke drikke alkohol mens de prøver. Og da lurer jeg på hva som konkret er galt med å drikke under prøving? Svekker det sædkvaliteten? Eggkvaliteten? Noe som vet? Eller har hørt noe ang dette?
scoobydo Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 har høyrt at det kan svekke kvaliteten på sæd, og i fh til eggløysning ja... men da eg blei gravid forrige gang var det dagen etter et stort inntak alkohol hehe + at han då røyke mykje... Så stemte ikkje med oss iallefall (den gangen ),...
bomsa Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 såpass....gubben e ute på flatfylla og eg trur eg har el slim....megabra timing....:-)
scoobydo Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 hehe... gubben min kjem heim igjen i morg.. da har han vøre å fylla sikkert halvparten av dagane dei siste 2 vekene... Men men... ! Må no absolutt gjer et forsøk likevel folk blir no gravide når dei har one night stand på fylla og..
bomsa Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Kanskje detta blir vårres oppskrift...:-) Sjenk gubban full da blir det baby...:-D
scoobydo Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 hehe..det hadde jo vore konge har veldig lyst på baby no altså!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå