mamma til søte små Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Om eg lager den no, klara den seg fint i kjøleskapet til i mårra da? Tenkte at da hadde eg kveldsmat i kveld og middag til oss i mårra:-) Eller er det best å steike alt med en gang?
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Det går fint det. Den vil nok skille seg og se litt ekkelt ut, men det er ikke noe farlig. Bare å røre den sammen igjen og eventuelt ha oppi litt mere melk da den fort blir tykkere av å stå litt.
blond Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Den holder seg fint til i morgen. Mulig at det kommer til å se litt ekkel ut, men det er fordi den tunge i røren synker til bunns. Det er ikke farlig, bare rør opp igjen.
blond Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jøss! Ser at vi skriver omtrent det samme samtidig... det som kalles tvillingssjeler?? Skummelt...
mamma til søte små Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Ok:-) Da får eg lage ei røre, greit å sleppe stresse med middag på en søndag;-) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå