Gå til innhold

Stemmer det at gutter og menn ikke pleier å drikke te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare en myte eller stemmer det at gutter og menn ikke pleier å like te? Mange jeg har møtt påstår at menn ikke pleier å like te, i hvert fall her i Norge er det mest kvinner som drikker te. Men jeg har kjent flere gutter og menn som har foretrukket te fremfor kaffe, så jeg er ikke så overbevist om at menn ikke liker te. Mannen min drikker te sammen med meg av og til, så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem faen bryr seg?!?

Skrevet

Bare de som er gift med voksne damer som går med sløyfe i håret :-P

Skrevet

skjønner dette... pass deg nøffemor, så spyr vi på deg..... dust...

Skrevet

Nei det stemmer ikke. Min samboer (chilener) ELSKER te og kan faktisk drikke det sammen med middagen i stedetfor vann, øl eller brus. Han drikker te ihvertfall 3-4 ganger for dagen.

Skrevet

Min beste venn og far til mitt barn drikker utrolig mye te. Han drikker det til frokost, lunsj og på kafe. Altså istedenfor kaffe. Men han er homofil da, hvis det har noe å si. Ikke at jeg mener det.

Skrevet

Jeg er oppvokst med en far som drikker te og en mor som drikker kaffe, har aldri sett min far drikke kaffe, og min mor har bare drukket te noen få ganger som jeg kan huske.

Min mann drikker mest kaffe, men koser seg i med en kopp te noen kvelder. De fleste venninnene mine drikker både kaffe og te, men to av guttevennene mine drikker kun te...og mye te.

Skrevet

Rart innlegg gitt?!?!?, noe å skrive bok om det der....

Gjest stockholms tjej
Skrevet

hon legger alltid ut sånne rare inlegg=)

he he he

syns de er gøy.

Skrevet

Flertallet av menn velger nok kaffe foran te ja...

Jeg så faktisk en jente med sløyfe i håret for noen uker siden og da tenkte jeg på deg nøffemor.

Det var en nydelig jente, jeg vil tippe hun var mellom 20 og 25år. Hun hadde en blå (tror jeg, husker ikke heeelt), tynn og lang sløyfe som matchet resten av antrekket istedet for vanlig hårstrikk.

Jeg la ikke merke til at noen reagerte på at hun hadde sløyfe i håret.

Skrevet

Det er bare psyke folk som drikker te, og mannfolk foretrekker derfor å skjule sin tedrikking for omverden. Ingen liker te heller, så er nok derfor mennn foretrekker kaffe eller andre tåpelige drikker i stedet for te.

Skrevet

Kan du utdype hva du mente Gutsbestebarn?

Skrevet

Hm både min samboer og en singel kamerat av oss liker te. Men det får de ikke i meg altså. Brekkningsmiddel det

Skrevet

sambo her liker te, nesten bedre enn meg... vi liker ikke kaffi... men vi drikker ikke ofte te noen av oss... når vi har god frokost eller kvelds så tar vi oss av og til en kopp te..

hva er så galt med ar gutte/menn drikker te...

det smaker jo mye bedre enn kaffi

Skrevet

Tror kanskje det er mer det at menn ikke "skal" drikke te... Tror nok de fleste liker det like godt som oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...