Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 og der stod det GRAVID :):) Greier ikke helt tro det enda, men skal ta en ny test imorgen tidlig å.. Men en CB digital er vel nokså sikker da?! Men har sååå mange spørsmål i hodet nå, når skal jeg kontakte lege? skal jeg vente litt eller bør jeg gjøre dette mandag morgen? Sambo er overlykkelig, og hadde ikke noe lyst til å dra på arbeid i ettermiddag, for han mente han burde være hjemme å passe på meg og baby'n vår.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Gratulerer såååå mye!!! Så søt samboer du har da. Dere får kose dere masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:) På 1. trimester får du nok svar på alle spørsmålene dine;)
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk ) Jeg kommer nok til å være her inne til jeg får det bekreftet av legen.. føler jeg "kjenner" til dette litt bedre enn 1.tri.. ) hehe... skal ta en ny test imorgen tidlig for å dobbeltsjekke om dette stemmer.. så ringer jeg nok legen på mandag tenker jeg, syns det er greit å kunne få det skikkelig bekreftet med en gang..
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Tror nok alt er som det skal Hva er dine symptomer? Å når har du IKM?
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2008 Har ikm imorgen.. mine symptomer va små egentlig, hadde et par dager med skikkelig magekramper som varte i 10-15 min, har hatt stikninger i korsryggen, og er litt merkelig i munnen.. som om det er noe som presser på noen steder bak tennene.. kanskje jeg bare bør gå til en tannlege, er ikke sikkert dette er et symptom..?! hehe.. Men utenom dette er jeg i toppform.. ikke kvalm og ikke trøtt, og alle sier at det blir en vist.. hehe
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2008 Håper det går over snart, for det er faktisk skikkelig plagsomt.. Kjennes egentlig ut som om den ene framtanna mi er løs.. men men.. det er verdt det da
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Tror ikke det varer gjennom hele svangerskapet nei(eller retter jeg husker ikke helt sikkert da men)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå