Gå til innhold

Stor amme-bh i Trondheim? Trenger tips snarest:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Trondheim på tirsdag, og da tenkte jeg at det kanskje var på tide anskaffe seg noen amme-bher. Store. Her snakker vi om virkelig store! Hvor kan man få tak i de?Hvor mange amme-bher trenger man egentlig?

Vært kjempeflott om noen hadde noen tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på hvor store da men jeg så noen opp til 90D på lindex i dag..

Ellers ligger det en undertøysbutikk på city syd men jeg er usikker på om de har amme bher men det går jo ann og høre..

Tror også det skal ligge en butikk på byhaven..

Skrevet

jeg bor ikke i trondheim men har kjøpt noen i 85E på H&M og det har de jo sikkert i tr.heim også skulle jeg tro...

Utrolig hvor mye puppene vokser, var 70B før jeg ble gravid!!

Skrevet

Cubus har noen greie noen som går helt til E-cup.

Skrevet

Det kommer helt ann på om du mener "stor" cup eller "stor" omkrets, hvorav sistnevnte er langt enklere å finne.

Jeg sverger imidlertid til Lindex i Munkegata. De har ikke så mange forskjellige modeller, men de går ganske langt opp i både cup og omkrets. Jeg kjøpte en i 80D i går, men så både E-cuper og opp til 90 i omkrets.

Og Reimers på Byhaven har også veldig godt utvalg!

Skrevet

Men det er da umulig å finne noen med 75 eller 80 DD eller E?

Jeg bor i en ganske liten by da, men har saumfart H&M, Lindex og Cubus. Trenger så stor bh bare noen uker, og har ikke lyst til å legge mye penger i det.

Evt skal jeg kjøpe en i str 90 og sy den inn bak.

Skrevet

Jeg ville prøvd på zipp (eller zapp?) som ligger på andre siden av prinsengata i forhold til Torget kjøpesenter....

- Kan noen fortelle hvordan jeg skal vite hvor store amme-bh'er jeg trenger?

Skrevet

Å, drit i Lindex, Cubus og de der butikkene. Hvis du vil ha en skikkelig BH, så gå på en skikkelig butikk.

I Trondheim vet jeg av She, som ligger ved den gamle inngangen til Nova, i Olav Tryggvassonsgt. Der har de et merke som heter Freya som er perfekt til mega-pupper. Spes hvis man er tynn rundt ryggen og feks behøver 75 E, F, G osv.

Sjekk forøvrig www.freyalingerie.co.uk

Amme-BH: http://www.freyalingerie.co.uk/product.asp?range_id=573&season=CL2008

På Melhus, ikke på det største senteret, men det på andre sida av veien, finnes en enda bedre undertøy-forretning. Mye bedre plass en hos She og bedre service!

Skrevet

Sparkjøp har bla triumph bh'er i 75 E, ikke er de så sinsykt dyre heller :)

Skrevet

Nå høres det ut som om du trenger en som er litt større enn 75 E. Nå vet ikke jeg om det finnes en Babyshop butikk i *Trondheim, men her på østlandet har jeg kjøpt en som er 100 D på babyshop, og jeg tror de hadde større også! Men som sagt, vet jo ikke om det finnes babyshop butikk i Trondheim, men lykke til!!!

Skrevet

Og ang. hvor mange du trenger, kommer jo litt an på, men om du har en 3-4 stykker, så rekker du å vaske litt innimellom også!!

Skrevet

kjempefint få tips om hvor man skal lete etter slikt. Jeg endte med å finne perfekte ammebher på Reimers på Byhaven. Kjempegode. Og det som er så kjekt er jo at de driver jo med slikt, og kunne hjelpe meg med å finne noen som var gode for meg. 4 stk kjøpte jeg, og det ble litt over tusen kroner. Det er ikke ille synes jeg. For det er viktig å ha gode plagg til det som blir en ganske så heltidsstillig etter den lille kommer: Amming:)

Tusen hjertelig takk igjen, selv hadde jeg nok ikke funnet frem. Iallefall hadde det blitt masse mer tråkking og kikking her og der, og i denne tiden er det greit slippe unna slikt.

Ha en fin søndag:)

Skrevet

Fire stk til drøye tusenlappen høres ikke dårlig ut!

Hvilket merke er det?

Jeg bor ikke i Trøndelag, men det kan jo være de er å få tak i andre steder også...

Har tidligere betalt fire-fem hundre pr stik for gode ammebh-er, men trenger oppgradering tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...