Guri Malla har to små Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 ...for meg selv!!! Hva gjør man med sånt?? Pappa'n skulle i utdrikningslag og tok med seg lillegutt til svigers. Vi skal ha visning i morgen, så jeg må få vasket ned skikkelig før det. Har hatt visning tidligere denne uken, så det er ikke så halvgalt her. Så nå sitter jeg her med et glass hvitvin, nypyntet og lakker negler. Mor skal på middag med jentene og kanskje en liten bytur Utrolig hvor mye mer moro det er nå enn før Flere som skal ut? Hvor skal dere da??
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Å, det hørtes herlig ut :-) Jeg sitter her passe stresset fordi vi reiser på ferie med det samme vi står opp i morgen... Har vi husket alt??????
Guri Malla har to små Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Husk de tre p'ene så er du sikret P- piller Pass Pedittkort Da er du alltid klar for enhver utfordring!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Ha ha ha, ja trenger nok det i Dyreparken med to smårollinger på slep ;-)
Guri Malla har to små Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 hmmm, må kanskje revurdere huskelisten min fra før jeg ble mor Prøver igjen: Regntøy Gummistøvler Plaster Leker 17 skift med body, strømpebukser til all slags vær.. Og holder fortsatt en knapp på pedittkortet!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 He he, ja det hørtes litt mer brukervennlig ut ;-) Penger er kjekt å ha uansett - he he
Guri Malla har to små Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Utrolig hvor stas det er med sitt eget selskap når man stort sett aldri har det lenger! Også dib da Vorser med dere en halvtime til før jeg drar! Jeg tror dere alle er fantastisk vakre i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå