Sessa ruger igjen... Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hun har nettopp vært i kina, med mellomlanding i finland, og det resulterte i at frøkna har fått den nydeligste silke-kinakjolen og lillebror (som det allerede er bestemt at hun skal være fadder til) fikk en blå sparkebukse med mummi på! Hun har ingen søsken og ikke barn selv ennå så hun er tante til mine i stedet, men jeg venter jo ikke at hun skal shoppe til dem når hun er ute på reise for det.
blåbæret Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Så hyggelig! Kan tenke meg barna dine blir nydelige :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå