Gå til innhold

Angående pruting på Finn.no (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med det egentlig. Greit nok å kanskje prøve seg før man kommer for å hente varen, men det har skjedd 4 ganger med meg at de har prøvd å prute når de skulle hente,den ene gangen var bare helt latterlig.

Skulle selge enn stekeovn. Hadde avtalt at en mann skulle komme og hente den, når jeg åpner opp ser jeg at han har med seg hele familien sin( mor, far, kone og bror) Står og titter og prater seg i mellom. Så spurte han om han kunne få den for 1000,-( jeg skulle selge for 5000) Jeg sa at det ikke var snakk om, fordi jeg hadde flere int. Han går da opp til 3000, og jeg sier igjen at 5000 eller ingenting. Kona blir kjempe sur og sier at for 5000 kr kan de få en helt ny på elkjøp.( dette var en design komfyr fra gorenje) Enden på visa er at de tilbyr 4500 og jeg fortsatt ikke godtar det. De blir da så sure, står og banner og sverter. Blir sur på meg fordi de har brukt mye penger på bensin og ferje hit. Alt fordi de ikke gadd og betale 500 til, som var prisen jeg hadde satt.

Neste gang skriver jeg ikke pruting i annonsen he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha :o) hvis de skulle prøve å prute så kunne de jo prøvd seg på mail eller tlf.....

Ja, du får skrive det neste gang ;o) Noen er så frekke.

Skrevet

skriver bestandig ferdig prutet under annonsen jeg

Skrevet

De tror vel at selger lettere gir etter når de står der med penga framfor å gi et tall på mail.

Og det ligger nok noe i det, men frekt er det alikevel hvis de har sakt at de skal ha tingen og skal komme og hente det.

Er noe annet hvis de sier de bare vil komme for å se på den.

Skrevet

Jeg pleier å skrive: "ferdig prutet" i annonsen... Folk er jo så frekke at det er vondt noen ganger...

Skrevet

Herregud, by 1000 når du skulle ha 5000 for den, jeg ler meg ihjel.....Enkelte folk er bare ikke riktig navla :-)

Skrevet

Det teiteste er at han brukte nok hvertfall 500 på reise. Noen er bare dumme.

Neste skriver jeg ferdig prutet, he he:)

Skrevet

Hehe.. synes det er greit å prute, men å bli sur om du ikke godtar det blir for dumt!

Har selv solgt hvitevarer på Finn. Tydeligvis altfor billig for de som kom og hentet de var strålende fornøyde og prøvde seg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Hadde nok solgt den til 4500 når han kom med det som bud, er ikke så enkelt og selge en komfyr til 5000 kroner selv om det er design! Har selv en asko med 2 plater som er gass og de 2 andre er induksjon og den kostet endel, men var ikke noe enkelt og få en god pris for den!

Skrevet

Men jeg hadde 2 andre som ville ha den for 5000. Så de kom og henta den en time senere. Ovnen var billig i utgangspunktet. Og når de var så sure så gadd jeg ikke det!

Skrevet

Kanskje det var de som var hos meg en gang. Ville ha 300 kr i avslag på en stelleveske som var ferdig prutet til 500. Argumentet til han mannen var at han hadde kjørt og brukt bensin. HAHA!!

Skrevet

Skjønner godt at du ikke gadd å gi etter. De var jo bare teite de der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...