Gull1 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 I går lå jeg på ryggen på verandaen og koste meg i solen. Min uberegnelige 2 åring satte seg ganske kraftig på magen min. Kan dette ha vært skadelig for fosteret? Er nå litt engstelig for om det kan ha sjedd noe. Noen som har opplevd dette? Jeg er i 13.uke, så sånnsjett er vel både barn og livmor forholdsvis lite ennå......
ltn :) Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 ja når jeg var 25 uker på vei me minste man hopet min jente på magen min og ho var 3 år da, j ringte legevakten da og fikk kom inn så sa legen at man må få ett kjempe slag i magen for at noe skulle gå galt. det mente han at jeg ikke hadde gjort. alt gikk bare bra med meg og babyen fikk noen kynnere den natten men det var alt. men vist du er veldi bekymret så er det bare å ringe legevakten eller føden.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Nei, det tviler jeg på at er noe farlig. Det er jo grenser for hvor hardt den lille kan hoppe på magen.. og den lille inni magen ligger såå godt beskyttet..
Gull1 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk for betryggende ord. Har følt meg litt i dårlig form (trett og utilpass) i dag, men det er nok mest redsel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå