Herlige barn har jeg fått Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Min mann er overhodet lite intressert i noe som heter renhold og slikt når det gjelder bil, så i dag har jeg vasket bilen både innvendig og utvendig og nå er den ferieklar så lenge det varer!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Gubben. Men ender som oftest med at jeg tar vinduene innvendig for der slurver han litt og jeg blir like frustrert over skitne bilruter som skitne brilleglass (merkelig nok gjelder ikke dette for husvinduer, dessverre)... Og så tar jeg hoveddelen av vasken innvending, dvs når jeg ikke er svangerskapskvalm som jeg er nå *ugga*
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Det er mannens jobb fra A-Å ) Han er dessuten ekstremt pirkete så den biten får han holde på med helt alene )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Det gjør mannen som regel, ca 80% av tiden tenker jeg.. Han gjør det på jobben, der ha han alt som trengs til å vaske bil.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Nå har jeg aldri polert bilen, men alt annet står jeg for selv. Er jo alene.. Vaske bil, skifte dekk, verksted/service osv... Guuud som jeg skulle ønske jeg hadde en mann til å ta seg av alle "manneting"... Er lei av å beise huset, klippe plenen, bære ved (ikke nå da, men..), måke snø og alt annet jeg "slapp" å gjøre tidligere... I tillegg til alt annet husarbeid, liksom..Glad for at jeg bare har ett barn!
jente,jente, ? Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Gubben gjör det.. Polering skjer nok ikke så ofte nei.. Og ikke vasking innvendig heller, men han er nöye med at den er ren på utsiden.. hehe.. Så da hender det jeg tar stövfilla inni..
blond Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Han vasker bilen utvendig i bilhall, alt annet blir ikke gjort!
Gjest -<<- Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Polere? Tariq på bensinstasjonen på hjørnet vasker den, utvendig og innvendig.
silhah og emilie Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 vi gjør det faktisk sammen vi..er ganske bil interessert begge to og han er klargjører da så da er han nøøøye og det tar tid=) syns det er kjempe koslig å gjøre det sammen, tulle litt osv=)
katlinka Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Samboeren vasker, polerer, mekker, støvsuger - ja, u name it. Noen gleder må han vel få ha siden det er kun meg som kjører.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #18 Skrevet 28. juni 2008 Vi vasker og holder orden på hver vår bil, men det hender han tar min når han synes det har gått alt for lang tid siden sist jeg vasket bilen min (dette er spesielt på vinteren, da).
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 28. juni 2008 #19 Skrevet 28. juni 2008 de på parkeringshuset hvor jeg jobber:-) koster ikke så all verdens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå