sisilia Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 har eggløsning idag men sambo kommer ikke hjem før seint ikveld....er løpet kjørt denne perioden??????????
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Mener at du har 48 timer på deg ) Så hiv deg på gubben når han kommer hjem ikveld! Du har fortsatt gode sjanser ;o)
Gjest Tina-Mari Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Det er bare å kjøre på! Masse lykke til, og kos deg ikveld!
Arytai Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Løpet er ikke kjørt, du har fortsatt tid på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå