sisilia Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 jeg har klart å rote bort brugsanv. teststreken er kjempesvak og teststreken er tykk og tydelig.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Hovedregelen med el-tester er at den ikke er positiv før teststrek og kontrollstrek er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. I mitt eget tilfelle ble den sterkere og sterkere (selv om den sjelden var knallsterk) før den ble helt hvit igjen, go jeg hadde da el ifht den siste testen (basert på syklus generelt og prøver hos gyn). Test igjen i kveld og morgen og sammenlikne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå