Gå til innhold

Ha med seg vennepar på bryllupsreise....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det er jeg som er rar???

Men et vennepar av meg og min mann skal ha med seg et annet vennepar på sin bryllupsreise..

Jeg synes det er rart at de ikke ønsker å ha denne reisen alene, det er jo et minne for livet..

Jeg synes også det er rart av det venneparet som skal bli med, at de vil trenge seg på noen andres bryllupsreise..

Jeg lurer på hvor godt man egentlig har det alene med sin kommende ektemann/kone hvis man ikke engang klarer å dra alene på bryllupsreisen..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha

Eg og mannen hadde med broren min og ei venninne på backpackertur i Asia som ein slags bryllupsreise. Fantastisk tur, og vi er lykkelig gift på trettende året.

Skrevet

Skrev ingenting om at man ikke ble lykkelig gift selv om mann har med seg noen på bryllupsreisen.

Men de klarer ikke dra ALENE..

Skrevet

Er vel ikkje sikkert at dei ikkje klarer å dra aleine. Kanskje er dei ikkje av den romantiske sorten, kanskje har dei vore på mange aleineferier før? Eg er ikkje så opptatt av konvensjonar, og kva folk forventer, og for oss var det fint å reise saman med andre.

Skrevet

Alle må jo få lov til å gjøre slik de synes at reisen blir mest spesiell. Kanskje dette er et vennepar de har veldig god kontakt med og har lyst å ha dem med av den grunn,at de kan ha noen å dele ting med etterpå. Det er jo heller ikke sikkert at de holder sammen hele dagene hver enste dag de er på tur heller.

Synes det er smålig jeg å henge seg opp i slike ting,på meg virker det som om du er sjalu fordi det ikke var dere som ble spurt om dere kunne være med,men at et annet vennepar ble foretrukket til å få den æren.

Skrevet

Hi her..

Vi ble faktisk spurt..å jeg sa som svar at jeg synes de skulle dra alene å kose seg, for de har aldri reist alene før.

De har faktisk spurt hele vennegjengen..

De er så desperate etter å ha med seg noen at de har betalt reisen for det andre paret..

Jeg er faktisk ikke sjalu, synes bare det var rart at de ikke kunne dra alene.??

Skrevet

Du skriver jo at de aldrig har reist før og det kan jo være at svaret ligger der.

Kanskje de ikke våger å dra alene av ren usikkerhet.

Jeg forstår deg og jeg ville ha dratt bare med min mann, men vi er jo alle forskjellige:)

Skrevet

He-he!! Er jo litt rart da at et voksent nygift par ikke greier å reise bort alene.... Må de ha hjelp til andre ting også eller?? He-he!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...