Gå til innhold

Inspirert... barberer dere armene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke til hverdags men til "fest" hvis jeg skal ha bare armer. Har nemlig hår som ikke ligger pent i "lengderetning" men stritter i alle retninger og er ganske lange selv om de ikke er stive og veldig mørke.

Skrevet

Nei, har lite hår på armene.

Skrevet

Nei...har ikke så mye, og det som jeg har er lyst i farge.

Skrevet

Nei, har aldri gjort det.

Skrevet

Jepp. Syns det er viktigere enn leggene(hvor ofte syns de liksom....). Har lite og lyse hår, men liker glatte armer:)

Skrevet

Oppå armene mener du?? Barberer armhulene såklart, he he, men ikke oppå armene nei..

Skrevet

Æsj, nei. Ei venninne av meg gjorde det en gang, og det ble helt gydselig å ta på armen hennes når hun hadde gåsehud. Hun angret som bare det etterpå.

Skrevet

He he, hver sin smak.....

Har aldri skjønt poenget med glatte armhuler og massiv pels på armene.

Og skal love deg at gåsehud med masse hår (ståpels) er mer gyselig:)

Skrevet

Det er mulig jeg er litt rar, men brune armer med lyse, dunete hår på er vakkert, i mine øyne :)

Skrevet

Syns du lyse dunhår er fint på beina også?

Jeg spør ikke for å være frekk altså:) Bare nyskjerrig!

Alle barberer leggene, men få armene. Bare lurer....

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Ikke oppå nei... Men under armene ja :)

Skrevet

Nå barberer jeg bare leggene, og der er ikke hårene hverken lyse eller dunete :) På lårene synes ikke hårene mine, men kjenner jeg godt etter kan jeg kjenner at de er der. Ser ingen grunn til å barbere bort noe som ikke synes.

På armene blir hårene mine helt lyse etter et par dager i sola (ikke hvite men "usynlige"). Mange jenter har hår som er helt lyse men som synes svakt på brune armer, og ja, det synes jeg er både pent og naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...