Gå til innhold

http://www.zett.no/classified/viewImage.action?objectId=1287558&imageId=153668567#toolbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe så nydelig. Smeltet heldt jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

står tekniske problemer når jeg prøver å se....

Skrevet

Ååååh,så herlige! Men det var da snodig å ta seg betalt for blandingshund,det har jeg faktisk ikke hørt om før.. Tror nok de kommer til å slite med å bli kvitt de...

Skrevet

Det er ikke uvanlig å ta seg betalt av blandingshunder da, har sett de som har tatt mer enn det der også jeg da. Jeg ble heldt syk da jeg så bildet, får lyst på hund selv men sambo vil ikke.

Skrevet

Veldig søte :)

Har nok vært vanlig å ta betalt for blandingshunder i alle år, men de er selvfølgelig vesentlig mye rimeligere enn rasehunder. Husker vi kjøpte blanding av buhund og elghund når jeg var lita, og ga 100,- for henne. Hun var så søt så, mindre enn katten vi hadde den gangen. Rasehunder koster jo ofte flere tusener, så går nok greit å få 1000,- for de søte blandingsvalpene :)

Skrevet

Kjempesøte:-) Håper du er aktiv om du skal ha en slik hund!:-)

Skrevet

Skal ikke ha hund nei, gubben kommer til å nekte. Jeg ønsker meg veldig da og disse var innmari søte

Skrevet

Synes det er rart at noen aldri har sett at man tar betaling for blandingshunder. Det er heller veldig få som ikke gjør det, har faktisk aldri sett noen som IKKE tar betalt. Men må "regne" med å gi opp til 6000 kr for en blandinsvalp.

Men valpene på bildet var søte de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...