Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Eller evt. mottsatt for dem det måtte gjelde. Jeg må innrømme at jeg liker jenter mye bedre enn gutter. Gutter sjarmerer meg liksom ikke på samme måte! Merker også hvis jeg er i byen f.eks. så kan jeg se en liten jente på 4-5 år å tenke "Å, så søt!", men ser jeg en gutt i samme alder tenker jeg gjerne at han er en masete snørrunge. Er jeg helt fjern eller er det flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 jeg har det ikke sånn..så i mine øyne er du fjern ja
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Tror egentlig det er ganske normalt å ha sånne tanker og følelser iblant. Så lenge du ikke har begge deler, evt. bare gutt selv? Jeg har alltid ønsket meg jente, og fikk det. Da jeg ventet nr. 2 ble jeg skikkelig glad (mye mer glad enn jeg faktisk hadde trodd) over at ultralyden viste gutt. Han er bare helt herlig, og jeg er så glad for at jeg har fått akkurat ham.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Selvsagt kan du mene det. Ingen som kan nekte deg din personlige mening. Og jeg er helt enig.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 ja, vist er det lov! men om det er "snilt"? vel, det blir kanskje oppfattet sånn.. men ingen i den virkelige verden som trenger vite det vel. jeg og liker jentebabyer bedre enn guttebabyer, men når det gjelder min egen unge spiller det ingen rolle.. bare når det er andres.. liker gutter mindre helt til de er over 18, da stiller de likt.. for før det blir jeg såå sliten av de
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har en venninne som har 3 sønner og jeg synes det virker helt forferdelig. De gutta er ikke akkurat noen sjarmtroll og hun er helt utslitt. Og så får man liksom ikke noe igjen av dem! Guttebarn gir jo ingenting tilbake til foreldrene sine. De er liksom ikke noe interessert i mammaen og pappaen sin! De bare er der.. Kusina mi har 2 døtre og de har et helt annet forhold. Jentene elsker å være sammen med mammaen og pappaen sin, og jeg synes det virker som om dem får mye mer tilbake fra ungene sine. jentene prater masse med foreldrene sine, og er mye mer engasjert i mor og far.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Du er ikke så smart du anonym 17.08? "Guttebarn gir jo ingenting tilbake til foreldrene sine. De er liksom ikke noe interessert i mammaen og pappaen sin! De bare er der.." Mer geberaliserende pisspreik er det lenge siden jeg har lest. Det blir like usaklig å si at jenter er sutrete pyser som kun er opptatt av å pynte seg. Mennesker er individer, hvis du har en så generaliserende oppfatning av verden er det synd på de som står deg nær.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Det er det verste eg har lest på lenge. "Gutter gir jo ingenting tilbake til foreldrene sine", og "jentene elsker...".Greit nok at du kjenner to barnefamilier, der du liker jentefamilien best, men jeg håper du ikke tror at du kan generalisere utfra det? Barn er små personligheter, noen er lettere å like enn andre, men kjønn er nå etter mitt syn ikke en viktig faktor i det.
Willy Wonka Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Håper ikke du får en gutt en dag, HI...stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 guttebabyer er ofte mer mammadalter de,, enn jentebabyer! men, jeg må innrømme at jeg liker jentebabyer bedre jeg og. men, om jeg skulle få en gutt nå, skifter jeg sikkert mening kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Fy faen for en jævla tråd......... Er dere klar over at det er mennene deres dere skriver om??? De har også vært gutte babyer. Fy faen for noen idioter dere er. Det finnes så utrolig mange forskjellige gutte babyer, ingen er like og alle er sjarmerende på sitt eget vis. Sånn som jente babyer... Voks opp. Og håper dere ALDRI får en guttebaby. Stakkars barn.............
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Er ikke BABYER jeg snakker om, jeg mener UNGER. Fra ca. 3-10 år. Da er smågutter MINDRE sjarmerende... Ekstremt selvsentrerte for ingen har oppdratt dem til å ta hensyn til andre. Bare se i slalåmbakkene. Der kommer det stadig vekk selvsentrerte 8-åringer susende nedover som ikke bryr seg om at de skremmer livet av andre. Voksne menn er nå noe annet.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Barn er forskjellige, en jente kan være en "ufyselig snørrunge" og en gutt kan være søt som bare det. Har med personligheten å gjøre. Og kanskje oppdragelsen!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Det der var usedvanlig idiotisk skrevet, selv på Dib. Jeg har to gutter og jeg skal love deg de gir meg masse! Hva er det som jenter "gir" sine foreldre, mener du?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 Du snakker som om alle er oppdratt til ikke og ta hensyn, MEN har du sett noen av de jentene som er så ufyselige og mindre sjarmerende , er like mange av de vet du hvis du tenker deg om.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Tenkte jeg skulle kommentere det der, men det blir bare så utrolig dumt. Du er dum.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #18 Skrevet 28. juni 2008 Den som sier at andre er dumme, dem er dumme selv. I hundrevis av år har folk blitt skuffet når de har fått jenter, på tide å snu bordene litt her nå...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #19 Skrevet 28. juni 2008 Som sagt FOR EN IDIOTISK TRÅD.-.......................
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #20 Skrevet 28. juni 2008 .. og du er med på å holde den oppe.. Bare innrøm det: Det er tråder som dette som gjør at du er her.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #21 Skrevet 28. juni 2008 Smågutter er ekle. Men nå synes jeg stort sett alle andres unger er ekle.
Tommage♀♂ Skrevet 28. juni 2008 #23 Skrevet 28. juni 2008 Noen ganger blir jeg VELDIG flau på andres vegne her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå