Mamma2OO5 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Når man har en storebror på 3 år? Usikker på om vi skal bruke lekegrind til minsten. Gjorde det til størsten. Syntes det var veldig greit å putte han oppi der så vi visste hvor vi hadde han da han nærmet seg en viss alder.. Men nå så tenker jeg mest på at det kan være greit å ha minsten oppi der så ikke storebror finner på noe tull med han hvis jeg må på kjøkkenet eller noe sånt.. hmm tar så stor plass da gitt ;o)
snartmammapåny Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Vi har ikke hatt det til nr 1, men nr 2 nå nok belage seg på å tilbringe litt tid i lekegrinda. Litt fordi ikke elste skal finne på noe tull, men menst så jeg vet hvor nr 2 er mens jeg vier min oppmerksomhet til nr 1. Med nr 1 så viste jeg jo hele tiden hvor han var og hva han gjorde på, var ikke behov for lekegrind da, men tror nok det blir litt annerledes med nr 2;)
Alba44 Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Vi har hatt stor nytte av lekegrinda her og har det fortsatt. Veldig greit at lillegutt kan leke der noen minutter mens vi må ut av stua noen minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå