Gå til innhold

lite liv? (samme som augustklubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er førstegangs og 35 uker på vei nå og synes at jeg har merket mindre liv i magen de siste 2 dagene, også blir jeg litt bekymra da vettu!

synes ikke babyen reagerer så mye når jeg drikker eller spiser noe søtt, som den har gjort før. og beveger seg mindre hvis jeg dytter litt på den og sånn. noen andre som har det sånn nå? kan det være for at hodet kanskje har festet seg og at den dermed beveger seg mindre? eller burde jeg ta kontakt med noen nå? skal uannsett på kontroll på mandag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg synes at du må stole på magefølelsen din der, men hvis du kjenner litt om ikke mye, men litt liv, så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for. Det er nok som du sier at babyen har festa seg og derfor er det ikke så livlig som før. Hvordan har det vært tidligere? Hvis det du er vandt med at det er mye liv hver dag og så har det brått blitt stille så bør du oppsøke jordmor. Snuppa mi var veldig rolig i magen, helt forskjellig fra de andre to og jeg var og litt bekymret. Men så lenge jeg kjente litt liv nå og da så slo jeg meg til ro med at det var en rolig baby. Det viste seg at jeg hadde rett. Hun er utrolig rolig og snill og har vært det fra dag en.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...