Gå til innhold

Liker ikke guttebabyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med guttebabyer. Jeg vet ikke hvorfor,jeg bare takler de ikke! Jeg synes ikke de er søte heller,noen av dem... De er liksom gutter...

Ja,nå kommer jeg til å få mye pepper,men det er bare sånn det er da.

De er mye større og grovere enn jentene og virker endel mer krevende som babyer. Jeg går til psykolog,men ikke pga dette da. Kanskje jeg bør nevne noe? Ser jeg en guttebaby som blir ammet brekker jeg meg nesten. Det føles feil og bare virker feil i alle nerver jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke få barn..

Foresten, gutter kan være små de også, å de trenger heller ikke være mer krevende enn jenter. Kjenner mangen som har jenter som er MER krevende enn gutter..

Tror du virkelig trenger HJELP!!!

Brekke seg når man ser en guttebaby bli ammet, hallo??

Du kan da ikke ha kjæreste/mann/samboer heller da

Skrevet

Du må ha blitt utsatt for noe med menn/ gutter når du var lita...

Syns du bør vurdere dette med å få barn, om du ikke allerede har fått barn (jente eller?)

Våre tre gutter har vært mindre krevende tilsammen, enn hva noen jenter jeg vet av. Ja, de har vært større, men ikke grovere på noe vis. Yndige, små "Q-tipser" som ei her inne kallte de.

Skrevet

Er dette nok eit tulleinnlegg? Høyrest slik ut....

Hvis ikkje trur eg du må trappe opp psykologitimane dine.

Skrevet

Jaggu er det mye rart folk klarer å skvise ut av seg her.

Dette tar jo nesten kaka, jeg sa nesten!

Du bør virkelig ta dette opp med din psykolog, bør vel be om en akutt time føre h*n går til ferie.

Det at gutter er større osv...det er helt feil.

Min var mindre enn jenta og de fleste som jeg kjenner som har fått gutter har fått små kryp under 3 kg.

Og vakre var de alle mann:-)

Skrevet

Garantert et tulleinnlegg.....eller så har du bare ikke opplevd å se min guttebaby...

Heia guttebabyer!!!

Skrevet

Du er helt på jordet du:) Helt klart et tulle innlegg.

Skrevet

Håper du tuller. Jeg har en nydelig, liten og snill gutt. Det at du brekker deg (eller hva du sa) når du ser guttebabyer ammes, er virkelig noe du bør ta opp med psykologen din. Det virker jo som du seksualiserer ammingen, siden kjønnet har noe å si.....Og da er du faktisk litt fucka opp i hue.

Skrevet

Hva har du tenkt å gjøre hvis du får en gutt da? Adoptere ham bort???

Skrevet

for å fortelle deg en ting du burde skytes!!! Beklager , men sånn er det bare!

Heia guttebebiser!!!

padde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...