scubagirl med scubababy Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hei.. Jeg har en nydelig gutt som straks fyller ett år. Vi har snakket om å få en søster eller bror til Andreas, men vil vente litt til før vi prøver. Jeg fikk svangerskapsforgiftning når jeg var gravid. Sannsynligheten for å få det igjen er stor, så jeg lurer på om noen andre også tenker på det samme... Hvordan vil evt. legen følge oss opp denne gangen? Kan ikke klage på mitt forrige svangerskap, men vil være litt forberedt. Håper på svar/erfaringer.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har hatt svangerskapsforgiftning, og legen sa til meg at jeg kommer til å få ekstra oppfølging hvis jeg blir gravid igjen. Tror ikke jeg spurte hva den oppfølgingen innebærer, men regner med at det blir oftere kontroller kanskje.....??
scubagirl med scubababy Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Vurderer om jeg skal bestille time på kvinneklinikken allerede nå jeg. Så kan legen som var med på fødselen til Andreas og som også satte inn hormonspiralen min få ta den ut igjen, og begynne oppfølging med en gang.. Vet jo ikke om jeg blir gravid med en gang, men siden jeg går på medisiner som jeg ikke kan gå på når jeg er gravid, må jeg evt. endre medisiner etc. Andreas nærmer seg nå ett år. Burde vel ikke vente altfor lenge før vi setter igang med en til. Greit om det ikke blir så stort hopp mellom barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå