Nullenusken Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Vi har prøvd i 2 år nå, og har vært til utredning. Jeg er helt normal, og han har LITT lav aktivitet, men innenfor akseptabelt. Hun vil nå sette meg på pergo fra august for at vi skal få det til lettere. Mange her som har blitt gravid fort med pergo i den situasjonen? Eller generelt? Hvor lang tid tok det å bli gravid da? Hvor lenge hadde dere prøvd?
It's all about me Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg hadde sen el. og testet da Pergo etter å ha vært prøver i over et år. Ble gravid på første kur.
Ella78 m/ A&M Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg måtte gå på Pergo ganske lenge (ett drøyt år), men så ble jeg også gravid etter å ha vært på røntgen av egglederne, så mulig det var noe grums der som ble åpnet opp og hjalp til at jeg plutselig ble gravid...
tigergutt<3 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 ble gravid på pergo 2 kuren, men misten. Ble gravid igjen 3 mnd etter på første kur i den runden:) jeg har dårlig eggløsning og han litt dårlig kvalitet
vildemor05 Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Venter barn nr 2 med pergo. Ble gravid etter tre kurer første gangen, hver gang ble fulgt opp med innvending ultralyd for å følge utviklingen på eggløsning. Er nå gravid igjen etter 4 kurer med pergo. Lykke til!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Vi hadde prøvd i 2,5 år da vi begynte med pergo. Jeg hadde ikke el av meg selv, men sambo hadde alt i orden. Første pergokur (enkel) ga god el og vi ble gravid. Mistet desverre i tidlig sa. Etter å ha fått mens igjen etter sa, ble det en ny enkel pergokur som ikke ga el en gang... Uten pause mnd ble det ny pergokur, denne gangen dobbel, ga god el, men ingen graviditet. Siste pergokur (også dobbel), ga tydeligvis el for jeg ble gravid (ble noe kluss med blodprøvene den pp, så fikk aldri vite hvor god el jeg hadde.) Er nå 13+6 uker på vei og har sett gullet på tidlig ul tre ganger Er absolutt ikke noe gøy og gå og vente lenge på det etterlengtede blå krysset, men når det endelig dukker opp, er alt slit verd det! Men unner ingen å værre slitere... Ønsker dere masse lykke til med prøvingen, og håper dere lykkes snart.
Nullenusken Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Takk for svar Noen her inne som har blitt gravid med pergo der det var sædkvaliteten det var noe galt med og ikke eggløsningen?
zxcvb Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Ble gravid med pergo på første kur da vi sleit med både PCOS og dårlig sædkvalitet så det er virkelig til å prøve ut...... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå