SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Er dere klare for bryllup? Har nervene kommet? Hva har dere igjen aa gjoere siste uka?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg skal,jeg skal=)=)=) er ganske klar,og nervene har vært her lenge ja.Skal ha bare de nærmeste til middag og overaske dem med vielsen(de tror vi kommer fra tinghuset,men skal vie oss der)Så ja,gruer meg litt hehe.... Men er litt nervøs da,for han som skal vie oss,er litt sen med å ta kontakt,skulle ringe denne uka,men ikke hørt noe:S så får ringe han på mandag. har ikke igjen så mye....Vært å kjøpt drikkevarer og dress til mannfolket i dag. Skal overta lokalet og pynte på fredag. Hva har du igjen da? signerer anonym,tilfelle det er noen kjente her=)
Junipien Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Begynner å bli klar nå og bare gleder meg. Skal vaske litt hus til brunch på søndag for nærmeste familie. Litt egenpleie og pynting av lokale, men har alt inne i tidsskjema så tror ikke det blir stress. Lykke til med siste innspurt;-D
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 3 dager igjen... ihhh.... så spent jeg er! Jeg har også det meste under kontroll. Mangler brudebukett (har tenkt til å lage den selv på fredag), sjal/jakke, kjede. Men enda har jeg 3 dager igjen, og fri fra jobben. Så her er det ingen stressing! Men jeg kjenner det begynner å krible litt i magen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå