Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å ha sex frem til dag 12 når man har 26 dagers syklus?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari
Skrevet

Det vet jeg ikke.. Jeg har 28 dagers syklus og hekket frem til dag 18. Nå er peleporten stengt til tanta kommer...blir hun borte så er det fritt villt!

Noen andre som vet?

Skrevet

Ifølge min nye venn eggløsningskalkulatoren vil du da ha el på dag 13 ca og være fruktbar fra dag 10 til 15.

Skrevet

sommerfuglerimagen som var HI:)

Skrevet

Tina-Mari: el på dag 15 og fruktbar mellom dag 12 og 17.

:D alle hjerter gleder seg? :)

Skrevet

sommerfuglerimagen: Jeg får ofte EL på dag 15-16 selv om jeg har sykluser på 26-27 dager. Siden det er vanlig at man har en lutealfase på mellom 10 og 18 dager, så kan det være lurt å ihvertfall ha sex minst annenhver dag fra dag 8-16 for deg. Temping er en fin måte å finne ut av om man har hatt EL, anbefaler det:) Masse lykke til!

Skrevet

Takk for var. Har ikke hatt sex etter dag 12 av ulike grunner. Er lenger ut i syklusen nå, dag 18. Har siste uken hatt mensmurringer i magen, og krampelignende smerter midt nederst på magen. Kan ikke være innbilning. Ellers ingen symptomer, verken ømme bryst eller noe annet. Kan dette være noe annet? Smertene har gitt seg noe i dag, men har kommet litt tilbake igjen på kvelden. Akkurat nå stikker det litt på høgre side. Uff, vil egentlig at denne uken skal gå superfort slik at jeg kan se om ikm uteblir. Sukk. blir litt sprø av å tenke på dette.

Skrevet

Det du beskriver kan jo være både mensen og graviditet, er jo det som er så frustrerende.

Håper den satt uansett:) Den siste uka er laaang når man venter, Lykke til:D

Skrevet

Er det ikke sånn at man kan ikke gå rundt leeeeenge å føle at mensen er på vei, da er det nok mest sen spire som har klort seg fast.

Om disse smertene kommer i forbindelse med TR så er det vel bare å vente å se om et par dager så vet du vel?

Hvor mange dager til TR?

Skrevet

er på dag 19 nå, og har 26 dagers syklus. Synes det er litt rart ja.. hmm. Har hatt smertene i en uke nå..

Skrevet

vanligvis 26 dager, men den har vært opp i 29 også lenger tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...