Gå til innhold

Hvor gamle var barna da de fikk vanlig seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben er og kjøper juniorseng til mellomste som er 3 år nå. Han har sovet i sprinkelseng, men vi har fjerna stengene på ene siden for lenge siden. Dette er stas for gutten, han gleder seg masse til ny seng=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ble 3 i vår og hun får ny seng nå i løpet av sommeren/tidlig på høsten. Sover godt i sprinkelsenga enda, men vi får en til i februar så da må sprinkelsenga være ledig uten sjalusi til den :o)

Skrevet

De var ganske nøyaktig 2 år, da ble jeg gravid på nytt, og jeg synes det var greit å venne de til ny seng før en baby kom og skulle arve sprinkelsenga.. Gikk vedig smertefritt og fint, eldste synes det var så stas med stor dyne med Postmann Pat trekk på og ikke minst stor pute. Han elsket å legge seg på "tuta" si ;-)

Skrevet

Vi må over til vanlig seng til førstemann no, han blir 2år om ei veke. Han hoppa ut av senga heile tia, vil heller ligge på madrass på golve. Så da er det ut med sprinkelsenga og inn med vanlig seng om ikkje så lenge

Skrevet

Gutten vår fikk junior seng når han var rundt 15 mnd. Litt tidlig kanskje, men vi flyttet inn i huset da, så det passet så godt å bytte.

Gikk kjempebra =)

Skrevet

Mini var 15 mnd. Han kunne godt fortsatt å sove i sprinkelsenga, men siden jeg er gjerrig:) fant jeg ut at jeg helle ville kjøpe ny seng til han, enn en til sprinkeleng til hun som kommer om ca 10 dager:)

Skrevet

10 måneder. Da hoppet hun over sprinklene og rett på gulvet, så vi fant ut det var like greit med vanlig seng.

Gikk strålende :-)

Skrevet

Storesøster fikk vanlig seng rett etter hun var blitt 3 år. Det er kant på baksiden og litt på endene på senga og jeg har snudd den "feil" vei så hun ikke faller ut. For det hadde hun garantert gjort viss ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...