Gå til innhold

Auu mensen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som opplever å ha mensensmerter som sitter mest i nedre del av mageregionen og litt i korsryggen helt nederst og midt i? Noen som vet hva det er? Det er ikke kynnere fordi magen blir ikke hard, har hatt dette nå noen dager. Er uke 35+2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah! Det samme opplever jeg, å magen min strammer seg heller ikke. Har ikke peiling på hva dette er...

Skrevet

Har så mensenvondt nå i mage og korsrygg. Tegn på modning sikkert :)

Skrevet

Mhm! Skal til jordmora på onsdagen så da skal jeg få henne til å sjekke meg, siden jeg vet at hodet festet seg tidlig og sånt.

Skrevet

Selv om jeg spurte hva dere mente var det kunne være, så nå når jeg tenker over det så sa jordmoren til meg at det var livmorhalsen som skulle forkortes og avflates som gjør at man har disse mensensmertene. Jeg hadde 2 cm skjededel forrige tirsdag.

Skrevet

Jeg har også mensenvondt...er i uke 34. Lurer på hva det er/betyr.

Skrevet

Hva vil det si?

Klart ikke helt å skjønne hva du mente:o)

*domme meg*

Skrevet

Livmorhalsen skal avflates før fødselen før den skal begynne å åpne seg til de 10 cm det trengs før babyen kommer ut. Denne prosessen med at livmorhalsen skal avflates får man mensenvondt av. Hvis jeg forstod jordmoren min rett...

Skrevet

Okei! Så du har 2cm åpning allerede?

Skrevet

Nei jeg har 2 cm skjededel igjen før den er helt avflatet og når den tid kommer så begynner det å åpne seg for de 10 cm skjønner?

Skrevet

Limormunnen er som regel noen cm lang i begynnelsen av svangerskapet, og når det nærmer seg fødsel blir den kortere, og avflates helt i løpet av fødselen.

Skrevet

Limormunnen er som regel noen cm lang i begynnelsen av svangerskapet, og når det nærmer seg fødsel blir den kortere, og avflates helt i løpet av fødselen.Altså, man har kort skjede-del før den flates helt ut.

Skrevet

modning?

Skrevet

Ja en kan vel kalle det det også sikkert.

Skrevet

Mange som har dette? Meninga at det er sånn på noen? Syns det er så pain å gå sånn:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...