Gå til innhold

UL 6+2 i svangerskapet :)


ønsker1til

Anbefalte innlegg

var på tidlig UL på torsdag. Der så jeg et pittelite embryo på 7 mm og et knøttlite hjerte som banket. Så godt å se det! Skal på ny UL uke 10, så da vil jeg jo se et foster. Det gleder jeg meg masse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk :) ja jeg gjør det altså. for det er liksom en liten bebi og se da.. har allerede strikket ferdig vognteppe. men hadde jo begynt på det før jeg ble gravid da.. det er så koselig! gleder meg til jeg begynner å kjenne liv inni meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh skulle ønske jeg kunne strikke så bra at jeg kunne strikke et helt teppe....men det hadde nok tatt så lang tid at babyen hadde blitt for stor til vogna før det ble ferdig ;)

Hvorfor hadde du forresten tidlig UL (hvis det er lov å spørre?)

har så lyst til det selv, bare for å se at det er liv der...men vet liksom ikke om man behøver spes grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!! jeg er IKKE noe strikkeekspert jeg heller, men prøver enkle ting. det her var enkelt. ensfarget brunt med heklet kant rund, også heklet jeg tre store blomster i lilla, mosegrønt og sirissrosa (veldig glad i jordfarger) det ble fint da :) jeg har vært i danmark for inseminasjon, og har funnet en gynekolog som har hjulpet meg hele veien. han er super (dansk) så han har sagt at jeg kan få mange UL om jeg vil. Så sånn sett er jeg heldig. du kan betale privat eller finne på noe til legen din slik at du får det du også? jeg synes 1 UL i uke 17-19 er så lite at det er en skam. ALT for dårlig tilbud! Siden jeg har en lege som ikke har villet hjelpe meg med prosessen så er jeg så takknemlig for å ha funnet en godhjertet gyn. håper du får tatt en tidlig ul du også :)

og fram med strikketøyet, haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...