Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Gått litt amok i dag, gubben var nesten værst Kjøpt ny seng til poden som blir 2 i oktober, sengetøy til den nye senga, sengehimmel til sprinkelsenga, sengebeskytter, firstwheel søskenvogn med en bag (gleeeder meg til å bruke), regntøy til størsten, bord som størsten skal ha i bilen (henge bak setet) og noe andre småting til barnerommet. Virkelig fått brukt penger i dag ja, hehe... Vogna fikk vi for under halv pris på barnas hus, gjør ikke noe da Nå skal vi bare slappe av resten av dagen og nyte sommerværet. Ha en flott helg alle sammen!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Deilig å bruke litt penger!! Hva slags seng kjøpte dere til poden da??
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Hehe, ikke spør hva den heter men er en hvit juniorseng med sengehest på barnas hus. veldig fin og virker som god kvalitet. Fant ut ikveld at det var akkurat perfekt timing da jeg nå har måtte gå opp til mini fordi han har sitti med et bein på hver side av sengesiden på sprinkelsenga. Tviholdt og hylte for han kom seg ikke ned på gulvet og ikke ned i senga, hehe, måtte bare le jeg
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 var den dyr? venter nr to i desember, og da er junior 23 mnd.. kjipt å kjøpe enda en sprinkelseng..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Kostet 2000 kr med madrass, sengebunn og sengehest. Fant nesten ingen juniorsenger hverken på skeidar, bohus eller jysk. Alle var fra ca 3000 og oppover. Senga måler 70x140 cm så er passe str. Får også skuffer til å ha under senga for 249 kr pr. stk. Gleder meg til å sette den opp Fant ut at når han har vokst ut av den er det perfekt alder for at nestemann kan overta den. Får nr to i november og mini blir 2 år i oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå