Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hva lager dere av kaker? Vi skal feire 2årsdagen til gutten vår om ei uke, men aner ikke hva jeg skal lage. Noen som har noen gode idèer?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 familieselskap? eller barnesleskap eller er det barn og voksne? barneselskap: sjokoladekake, muffins og gele familieselskap; sjokoladekake, ostekake er jo en slager og evt ei marsipankake famile/barn sjokoladekake, gele, ostekake/marsipankake bare et forslag
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Det blir familieselskap + noken små:-) Takk for tips, marsipankake og sjokoladekake må nok til ja
smurf 77 * har født Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 hei da datteren min fylte 2 år, nå er hun 51/2, ville hun ha sjokoladekake og muffins med non stop! til oss voksne lagde jeg en gulrotkake og hadde grønsaker og dip!på 5 årsdagen ville hun ha vafler og ostekake og kylling med ris til! da min sønn feirert 3 årsdag i mars ville han ha gele med vaniljesaus og bløtkake med bamsemums. på gelen satte jeg seigmann på tannpirker slik at de sanset ved bevegelse. dette avr moro. som borkort lagde jeg nav av bokstavkjeke og det avr populært. pølse i slåbrok er alltid moro! dvs pølse med rundstykkedeig snurret rundt og stekt i ovnen. jeg har mange flere ideer til deg, ta kontakt med smur 77! lykke til og gratulere med 2 åring!
nurket4a Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Mini her er ikke så gammel enda, men kan huske siden jeg var liten at mamma baka en bløtkake som såg ut som en sommerfugl og en sjokoladekake som såg ut som en katt... Synes de er litt søte, og kommer nok til å bake de til mini her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå