Gjest Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har alltid barbert meg opp til og med knærne. Men så ser jeg at det hadde jo sikkert vært penere å barbert hele benet. Lager jeg meg mye mer arbeid i dusjen visst jeg begynner med dette mon...? Hva gjør dere??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Til vanlig tar jeg bare til rett ovenfor knærne - over der er det "ingen" som ser alikevel ;o) Men innimellom tar jeg mer eller mindre helt opp.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg barberer til knærne men ser at jeg har endel hår på baksiden av lårene som burde vært tatt. Har tenkt å barbere hele benet jeg også. Men blir ikke det veldig stikkete? Vil ikke ha sånn stubber på lårene også lissom...
tante grusom master of law Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Barberer helt opp. Jeg har ikke sorte hår, men synes det ikke ser bra ut med lyse lange hår på lårene. Det tar ikke lang tid i dusjen.
polarn & pyrene Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Opp til og med knærne, beehøver ikke lenger.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Som regel opp til knærne. Men har jeg god tid så hender det at jeg tar lårene også.
Libido- Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Skjegg på lårene må vel være ganske usexy? Heller litt mykt hår sier nå jeg.. Til og med knærne her..
OsloMor Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 Til midt på låret, har alltid gjort det og har ikke skjegg. Miniskjørt er penest med glatte lår synes jeg.
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Blir det ikke svarte stubber på lårene tilslutt da når man holder på med dette?
mamman til to gutter Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Det kommer jo an på hvordan hår man har på lårene hvor nødvendig det er å barbere der. Noen har tynne, lyse dunhår som nesten ikke syns selvom du virkelig leter etter dem og andre har tykke, svarte hår som blir laaange hvis man ikke gjør noe og så har man alt i mellom. Etter eller annet sted mellom det første eksempelet mitt og det siste, så blir det nødvendig å barbere lårene også. Jeg pleier normalt å ta kun til litt over knærne, det er fordi det er det som normalt synes. Av og til tar jeg hele veien opp fordi hårene på lårene er lyse, men de blir lange hvis jeg aldri tar dem. De blir ikke tykkere og mørkere av at jeg barberer, det blir hår aldri, men hvis hårene i utgangspunktet er litt mørke, kan det se sånn ut fordi de er kuttet rett av og alle plutselig er like lange. Det er jo bare å prøve og se om du synes det er verdt det, hårene blir som før hvis du slutter å barbere igjen.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 til litt over knærne, er ikke behov for mer. Ikke går jeg i miniskjørt heller så de små lyse dunhårene plager ingen.
tante grusom master of law Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Hår blir ikke svart av barbering. Det er en myte. Det er hormonerne som avgjør farge på hår. Hårsekken som produserer håret vet ikke hva som skjer med selve håret. Hår er ikke levende og har ikke nerver som kan formidle signaler.
Lekamøia Skrevet 28. juni 2008 #17 Skrevet 28. juni 2008 Til knærne. Hårene på lårene mine er lyse, tynne og myke så de synes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå