Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Etter en stor krangel for 14 mnd siden sa samboern min at han hadde lyst til å forlove seg med meg, og jeg ble selvfølgelig kjempeglad=) etter en stund lurte jeg på om han mente det og da sa han ja, han måtte bare ha penger til ring først.... etter det har det vært bursdagen min, jul, feriepenger og han har hatt mange muligheter til å kjøpe ring. men sier han må bruke pengene på regninger. nå når vi hadde jubileumsdag (vært sammen 3 år) sa han at han skulle kjøpe ring til meg når han fikk skattepengene sine. men når skattepengene kom var det plutselig masse regninger. og pengene som ble igjen brukte han til en moped!!!! som han bare skal leke seg med for han har bil.. og han er så glad og ber meg se på mopeden osv, mens jeg er bare superskuffet og irritert på han som har gitt meg falske forhåpninger!!! nå har jeg ikke særlig lyst på ring i det hele tatt, men er utrolig skuffa over han som gir meg løfter han aldri holder!! Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å vise hvor skuffa jeg er uten at han blir sånn "ok da kjøper jeg ring siden hun er sinna" for det vil jeg iallefall ikke, vil bare at han skal se hvor skuffa jeg er så han skjønner at han ikke kan holde på sånn!!!! skjønner jo at han ikke har særlig lyst å forlove seg=(=( gidder noen legge på skravle????? takk =)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Kan jeg få spørre hvor gammel han er? Siden han har kjøpt moped...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Kan du ikke bare si til ham at du er kjempeskuffa. Om du har lagt inn denne historien før så gav jeg deg samme svaret da også. Ser kanskje ut til at du må banke det inn i ham:)
Northernlights Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Høres ikke ut som om han har blitt voksen enda.
Northernlights Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Ja,det er barnslig og måtte hevne seg ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Må du absolutt ha en forlovelsesring da? Jeg regner jo med at dere ikke bare skal forlove dere for å forlove dere, at dere har planer om å gifte dere. (jeg håper for din del at spørsmålet hans var "vil du gifte deg med meg", ikke "vil du forlove deg med meg"?) Så sett en dato for bryllupet og så kjøper dere heller gifteringer!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Da er dere ikke forlova altså.. Men kan være han drøyer det litt feks. og skal overraske deg med et skikkelig frieri? Man vet aldri..
Northernlights Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Løp og kjøp ring selv! Det står ikke skrevet noen steder at det er mannen som må kjøpe ringene? ;o) Hvis du vil gifte deg med han, så må du kanskje dytte han litt selv. Kanskje ikke den mest romantiske løsningen...men det er iallefall et råd. Ville du hevne deg? Du får fri til han i et selskap begge familier er til stede, og få han til å skjemmes litt ekstra i talen du holder for anledningen. Om hvor skuffet du var, så du tok saken i egne hender.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 jeg hadde nok sagt at siden du hadde råd til å kjøpe moped så hadde du nok hatt råd til disse forlovelse ringene også. SÅ skjønner du ikke har så lyst å forlvoe deg lengre. Så du kan bare spare dise pengene til ringer, for jeg mistet lysten til å bære noe ring ...så sta og skuffet hadde jeg blitt..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 Hvorfor vil du på død og liv forlove deg med ham hvis han ikke vil forlove seg med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå