mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Eller har du reist allerede kanskje??? Ja, ja, vi ønsker deg god ferie okke som:o)))
Gummelillan Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 TAKK! Men starter faktisk ikke ferien før på fredag ettermiddag for oss heller. Før den tid ser det imidlertid ut som om jeg skal rekke over halve verden og mer til ;-) Hadde håpet på noen rolige dager på jobb, men den gang ei. Så når denne ferien kommer er både mannen og venneparet vi reiser med bekymret for om jeg bare kollapser, he, he. Men sånt tull har vi da ikke tid til. Godt med ferie skal jeg imidlertid virkelig innrømme at det blir etter travleste vinteren og våren "ever". Men rukket over mye da og fått avklart mye på jobb også, så tror nok høsten blir noe bedre (...og leverer tippelappen inn hver onsdag ;-) Vel, hele 4 uker ferie blir det. Og vi skal vel forsøke å få med oss litt av hvert. Noen uker i Italia, litt hjemme og litt hytta. Gleder meg!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Ja ja, en uke fra eller til....... Men tenker du fikk litt feriefølelse når du så overskriften, om ikke annet:o) Selv om du har ymse å gjøre så er det bare 3 1/2 arbeids dag igjen:o)) Italia høres ut som et godt valg. Kose seg alle sammen.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 God tur og kos deg masse! Du har jo reist nå, men leser kanskje litt når du kommer hjem! Håper du bare slapper av og ikke gjør en dritt annet enn ting som er gøy:-), men ikke for mye rocking på scenen da du;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå