melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har kommet over en oppskrift som sier at den skal steke 45 min ved 175 grader.......jeg gjorde det og den ble rå inni...... Hva bør jeg gjøre neste gang jeg skal bake den? Sette gradene ned til 150 og steke 60 min???
* 5 om dagen * Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 la den stå på samme grader, men ta bakepapir over, når du synes den er passe i fargen.men må følge litt med likevel...kan også sette den litt lenger ned i stekeovnen. og kjenn etter med en strikkepinne, om den er ferdig stekt( har du sikkert gjor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå