Gå til innhold

Et spm til dere som baker banakake....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet over en oppskrift som sier at den skal steke 45 min ved 175 grader.......jeg gjorde det og den ble rå inni......

 

Hva bør jeg gjøre neste gang jeg skal bake den? Sette gradene ned til 150 og steke 60 min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banankake heter det jo!!!

Skrevet

la den stå på samme grader, men ta bakepapir over, når du synes den er passe i fargen.men må følge litt med likevel...kan også sette den litt lenger ned i stekeovnen.

og kjenn etter med en strikkepinne, om den er ferdig stekt( har du sikkert gjor)

Skrevet

Takk takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...