Gå til innhold

SLITEN AV ALT!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man er så sliten i hodet at det eneste man vil er å sove og grine?

Er i et komplisert forhold med bf,og nå ser det ut til at vi ikke skal være sammen mer! Et endelig punktum

Dette er svært tøft,men valget må tas og jeg tror det er best slik.

Samtidig elsker jeg jo han,og skulle ønske at vi kunne fungere som en familie.

Samtidig er jeg mye alene med barnet vårt i denne overgangsperioden der han har flyttet ut,hun maser etter pappan sin og alt er ganske trist og vanskelig.

Er så sinnsykt deppa og tris og lei,og har ikke lyst til å gjøre noe.

Usosial er bare forbokstaven av hva jeg er nå.

Dette plager meg så mye.

Noen med synspunkter,tips,råd eller what ever?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Ha noe positivt å se frem til! Et besøk, en god middag eller en ferie.

Gled deg til noe.

2) Skriv opp 3 positive ting om deg selv. Sett opp 3 mål. Og skriv opp 3 ting du er takknemlig for. Gjenta det siste hver kveld.

3) Bli sosial. Gode venner og familie kan få deg på andre tanker. Inviter noen hjem. Finn på en aktivitet med jenta di.

4) Smil til barnet ditt. Le sammen med henne. Dere trenger begge hverandre nå. Man har ikke tid til å synst synd på seg selv.

Eksen din er bare en person....han er ikke hele livet ditt. Dette klarer du!

Skrevet

Dette er noe av det fineste tipset eg har sett noen gi til andre i en slik situasjon. Supert tips som ikke er lett å komme på når man står midt opp i en slik situasjon. Til HI vil eg bare si lykketil, dette skal du klare :o)

Skrevet

Takker for svar....

Skal prøve de ut,problemet er at jeg egentlig vet hva som skal til..men mangler motivasjon til å gjøre det...

Koser meg stort med jenta mi,men nå kjenner jeg at jeg har fått en følelse av at det er sklikkelig fælt å være uten henne..kan gråte når jeg har levert henne i b.hagen..er jo ikke sunt det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...