Gå til innhold

Hvordan vil mannen deres reagere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at mannen din har laget en utflukt for deg og barna. Dere skal ha en koselig dag sammen i en fornøyelsespark.

Noen timer før dere skal gå foreslår du om ikke en venninne og hennes familie også kan bli med. Mannen din er positiv til forslaget. Alltid gøy å bli kjent med nye. Men din veninne sier da at mannen hennes er opptatt så hun kommer alene med barna.

Hva hadde mannen din ment om den saken?

Hadde han ment at din venninne kunne takke nei om ikke mannen skulle bli med? Hadde han vært negativ til å være den eneste hanen i hønseflokken?

Eller hadde alt vært ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde nok vært ok:-)

Skrevet

Hadde ikke gjort min mann noe..visst han først ville vi skal ta med noen så hadde det vært greit med og uten mannen hennes.

Så det hadde han ikke tatt så tungt.

Skrevet

Mannen min hadde sagt at det var helt ok. Hvorfor skulle det ikke det,da?

Nå skravler han like bra med både kvinner og menn,han min. Men det hadde jo vært direkte urimelig å sagt nei til henne, dersom man først har sagt ja.

Men nå tror jeg nesten at jeg ikke hadde invitert noen ekstra med oss,om det var en spesiell utflukt som min mann hadde planlagt,da...

Skrevet

Tror samboer hadde synes det var greiest hvis mannen var med, pga. feks. felles interesser o.l. Men han er ganske vant til å være eneste hanen i hønseflokken, hehe..;) Har mye veninner på besøk, og det gjør ikke han noe i hvertfall. Han lukker bare ørene som han sier selv:P

Skrevet

Hadde det vært problem for min samboer så hadde jeg bedt han om å bli hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...