melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hvordan er formen?? Merker du mye til spiren?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg ligger her på sofaen og syns FRYKTELIG synd på meg selv. Ser nå ut til at svangerskapskvalmen fra forrige gang har slått ut for fullt (om enn noe senere enn sist; forrige gang i uke 5, denne gang i uke 6) og jeg har vært på do 3 ganger i dag, og ikke for å slenge rompa nedpå for å si det sånn. Er ikke så veldig kvalm i seg selv, men luktesansen min er helt hysterisk og hele huset lukter dritt, inkl nyvasket gubbe ( Orker ikke kroppslukta til Matilde en gang og det er skikkelig trist!! Har lånt henne bort til mamma i dag mens gubben "måtte" vaske og bone bilen og jeg orker jo ikke stort mer enn å ligge her. Skulle prøve å sortere klær og sette på maskiner i dag, men hver gang jeg har gått mot badet har jeg endt opp på do. Og da kan jeg bare gå og legge meg igjen. Blæh! Ser dårlig ut for jobbstart igjen neste uke dette her. Og så er det jo de vanlige strekkene i underlivet som kommer med ujevne mellomrom. Så jeg har absolutt merket at jeg har fått hybelboer! Er jo selvsagt gledelig, men husker plutselig at jeg var veldig bestemt på å få enebarn da jeg gikk med Matilde, hehe ;o) Melkekua blitt tørr?? What?
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2008 Såpass ja! Det høres ikke godt ut! Du får ta vare på deg selv så godt du kan ;o) Ja, jeg har blitt tørr..... eller melka er borte....kun noen dråper igjen og det blir ikke lillegutt mett på. Prøvde å pumpe opp produksjonen, men der var det knusktørt ja. Her tror jeg tr kommer snart på besøk....kjenner el så det suser (
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Så kjedelig da - er jo så styrete med flasker. Her ble jeg "tørr" da Matilde var 4-4,5mnd etter en aldri så liten puppenekt (uten tilgang på pumpe) så med den begrensede produksjonen jeg hadde fra før var det jamt over for ammingen. Men det gikk jo veldig greit likevel - hun tok flaske helt fint og jeg slapp problemet med avvenning senere. Og to uker senere fikk jeg mensen ;o) Blir ikke 3 på dere da?
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 Jo ) vil gjerne ha 3 ) Og gubben er klar fort det også.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Ja da er det jo bare å kjøre på )))) Allerede, forresten? I så fall; wow!!
melkekua™ Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2008 Tanken er der ;o) Hehe! Med tanke på at lillegutt ikke satt før etter 1 år så er det like greit å kjøre på ;o)
melkekua™ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Hei igjen ;o) Er du blitt sykemeldt? Ser du er på her nå.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Skal til legen i ellevetiden - fikk time i dag. Og det er så irriterende med alt man skal grue seg for og ha dårlig samvittighet for! Vet at det passer dårlig på jobb (dårlig samvittighet) og så er jeg litt redd for at det ikke skal være alvorlig nok for sykemelding (hvilket bare er tull - hadde det jo likt forrige gang og legen var ikke vanskelig). Største utfordringen nå er å prøve å få tatt en dusj før jeg går (o'luktehelvete)...
melkekua™ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2008 Heia! Hvordan gikk det hos legen idag? Regner med at du fikk sykemelding? Det er så typisk oss at vi skal tenke på om det er alvorlig nok til å få sykemelding....selvfølgelig er det det! Og den samvittigheten vi har.....aaaarg......kast den i do...hehe. Du skal ikke ha dårlig samvittighet!! Og for å si det sånn, det passer aldri at vi blir gravide...så de på jobben får bare ha det så godt... ;o) Du skal tenke på deg selv og den lille i magen! God-bedring-klem fra meg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk! ) Joda, gikk jo selvsagt som smurt hos legen ) Snille, gode legen min! Lege: javel, hvordan har du det? Line: *lage spytryne* Lege: såpass, ja, hehe...*taste på pc*... termin?...*taste på pc*...da tar jeg for to uker i første omgang og så får du se da om du trenger mer. Jeg er på ferie da, men jeg skriver en lapp til de andre - i verste fall må du bare innom for en sjekk før de forlenger sykemeldingen... Resten var litt fjaseprat og så var jeg ferdig! Joho!! Hurra for å ha en lege man hadde i forrige svangerskap også så man slipper å gjenfortelle ) Og sendte mld til jentene på jobb i dag med en god nyhet (gravid) og en dårlig (sykemeldt) med en liten oppfordring til å hjelpe sjef med å få timelistene til å gå opp. Får mld tilbake fra hun ene (som er det store arbeidsjernet) om at timelistene allerede var ordnet, og at hun som hadde barnefri de neste 2 ukene skulle steppe inn litt ekstra i tillegg til de andre som er igjen på jobb nå i ferien. Jeg ble så GLAD! Har til og med fått "tatt meg sammen" og ryddet stuebordet og det aller verste med leker (ser fortsatt halvbomba ut etter min standard, men dobbelt så bra som før i dag) så nå kan de neste to ukene bare komme )
melkekua™ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. juli 2008 Hei du ;o) Leste det andre innlegget ditt....usj da....men som de sier, brunt slim betyr mest sannsynlig ingenting. Det er jo gammelt blod. Og siden det ikke kommer noe mer så går det så bra vettu. Du har jo fortsatt den forferdelige kvalmen også, og det er jo et godt tegn. Som noen skrev til deg, legg deg på sofa'n rett ut og slapp av (noe du sikkert gjør allerede). Sender deg mange gode tanker ;o) Stooooor klem til deg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Takk, takk - har slått meg litt mer med ro med at det ikke er "noe". Selv om det jo fortsatt er en ubehagelig gnaging bak i bevisstheten. Ja, ja, uansett ikke noe å gjøre fra eller til, så jeg sitter her og glor og legger kabal som vanlig, hehe. Ser du er i gang med en god jobb på BliGravid med opplysningstjeneste igjen - de er heldige som har deg tilbake igjen )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå