mamma til gutta boys! Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har vondt nederst i magen, stikkinger.. føler meg støl i magen:P halsbrann.. "såre" brystvorter.. ikke kommi ordentlig i gang med mensen siden jeg hadde en ma i mai men blødde for første gang etter det den 14 juni ca.. håpet jeg var gravid nå da, men da jeg tok en test i dag tidlig var den negativ.. kan det være for tidlig å teste?? selv om jeg har symptomer?? eller er det bare innbillning kanskje...=/
Mamma-til-3-jenter Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Hvis du hadde tr sist den 14. juni, så er det nok for tidlig å teste enda....
mamma til gutta boys! Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 jaha.. men kan de "symptomene" jeg har nå være at jeg er gravid? eller er det for tidlig med "symptomer"? hmmm.. vil så gjerne være gravid=D
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Ville ventet til IKM før du tester jeg. Selv om du har symptomer.
mamma til gutta boys! Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 hadde vel nettopp hatt det da jeg testet meg.. kjentes ut som jeg hadde det i går oxo men.. etter den Ma`en går alt i surr.. men er det at jeg syns jeg hadde symptomene og trudde det var ett lite håp.. pluss at blødninga var så rar sist..
melkekua™ Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Testet du etter el? For jeg vet at noen ganger prøver eggstokken å sende ut et egg så kommer det ikke....og så blir syklusen forskyvet. Anbefaler å teste dagen for ikm, dvs 12-16 dager etter el.
*Lykkeliten* Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har sittet her å tenkt litt.. Etter at jeg sluttet med p.piller så har jeg vært på symptomjakt 24t i døgnet, hehe.. Men jeg tror at dem alltid har vært der ved el og før ikm.. Bare at jeg ikke har tenkt så mye på det siden jeg ikke hadde planer om å bli gravid.. Så har jeg i flere mnd vært super sikker på at NÅ har det klaffet, hehe.. Må le litt av meg selv.. =) Sambo bruker å si, ååh du er gravid igjen?? =) Nu har jeg ikke sagt ett ord om symptomer til han .. Han bare mobber meg, selveste jegeren sjøl..=) Lykke til! c", )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå