Gå til innhold

neg test.. igjen.... men har jo symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt nederst i magen, stikkinger.. føler meg støl i magen:P

halsbrann.. "såre" brystvorter.. ikke kommi ordentlig i gang med mensen siden jeg hadde en ma i mai men blødde for første gang etter det den 14 juni ca.. håpet jeg var gravid nå da, men da jeg tok en test i dag tidlig var den negativ.. kan det være for tidlig å teste?? selv om jeg har symptomer?? eller er det bare innbillning kanskje...=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om du har hatt el?

Skrevet

ja det har jeg hatt=)

Skrevet

Hvis du hadde tr sist den 14. juni, så er det nok for tidlig å teste enda....

Skrevet

jaha.. men kan de "symptomene" jeg har nå være at jeg er gravid? eller er det for tidlig med "symptomer"? hmmm.. vil så gjerne være gravid=D

Skrevet

Ville ventet til IKM før du tester jeg. Selv om du har symptomer.

Skrevet

Når hadde du el?

Skrevet

hadde vel nettopp hatt det da jeg testet meg.. kjentes ut som jeg hadde det i går oxo men.. etter den Ma`en går alt i surr.. men er det at jeg syns jeg hadde symptomene og trudde det var ett lite håp.. pluss at blødninga var så rar sist..

Skrevet

Testet du etter el? For jeg vet at noen ganger prøver eggstokken å sende ut et egg så kommer det ikke....og så blir syklusen forskyvet. Anbefaler å teste dagen for ikm, dvs 12-16 dager etter el.

Skrevet

Jeg har sittet her å tenkt litt.. Etter at jeg sluttet med p.piller så har jeg vært på symptomjakt 24t i døgnet, hehe.. Men jeg tror at dem alltid har vært der ved el og før ikm.. Bare at jeg ikke har tenkt så mye på det siden jeg ikke hadde planer om å bli gravid.. Så har jeg i flere mnd vært super sikker på at NÅ har det klaffet, hehe.. Må le litt av meg selv.. =) Sambo bruker å si, ååh du er gravid igjen?? =) Nu har jeg ikke sagt ett ord om symptomer til han ..:) Han bare mobber meg, selveste jegeren sjøl..=)

Lykke til! c", )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...