Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 nå sies d at saueskinn kan risikere i krybbedød og nå..å nå bryter d vel ut full panikk hos mangen foreldre..ikke kan vi ha den og den madrassen..ikke kan vi ha ditt og ikke kan vi ha datt .. hva blir d neste? greit nok at vi skal passe på..men snart må vi gå å bære ungene våre på fjær og..eller nei..d kan jo bli allergi av d..hmm..da får vi bære de på gulltrone da..hvis ikke d blir nikkel allergi av d da? jeg forguder ungene mine over alt på denne jord..men jeg liker ikke å bli hysterisk for den minste ting de forsker på..de kommer med noe nytt hver uke om hva vi ikke må gjøre ,eller gjøre
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 ja også var det liksom sånn "jaja, vi gjør vel det som vi mener er best for våre barn", indirekte "jeg er bedre mor enn deg!".. blir så tåpelig. Vi har brukt madrass. må jeg bekymre meg for det OG? vasket trekk, og med overmadrass over... er det virkelig farlig?? har ikke kjøpt saueskinn, men har tenkt til det.. kan jo bare legge et laken over, så sover ikke ungen med snuten ned i ulla.. alle er jo så vanvittig hysteriske.. "jeg har spist en t-skje med en kiwi som luktet litt rart..iik, er det farlig?" hjelpes
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 ja d er d jeg mener..snart blir vi så redde for alt at d blir en belastnig å få barn..d er ikke sundt å blir så hysterisk.. jeg velger å gjøre d jeg synes er best..å jeg ska bruke saueskinn til min baby..å d har jeg gjordt til jenta mi og,å hu forgudet d..hu sov som ein sten.. alt forskning å alt folk leser om får oss bare til å tvile på oss selv å få dårlig samvittighet å skyldfølelse for den minste ting!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Jeg mener det er forskjell på hysteri og hysteri jeg da.. Jeg er livredd for krybbedød derfor følger jeg alle råd for dette slavisk. Det gjelder også skinn, helseteppe foran åpningen på vognen osv... MEN jeg er ikke hysterisk i det hele tatt når det gjelder andre ting. Hun kan fint få en smokk som har ligget på gulvet og sånne ting.. Men ting som faktisk går for å sette barnets liv i fare,ser jeg ikke noen grunn til å gjøre. Når de skriver på www.lub.no at saueskinn medvirker i faren for krybbedød,er det jo ikke verre enn å bare ta det vekk uten å lage diger furrore av den grunn. Og at de ikke anbefaler teppe foran vognåpningen, ja da tar jeg det vekk og kjøper parasoll. Problem løst.. Man er ikke hysterisk selvom man vil unngå at barnet dør i krybbedød vel?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Du ER hysterisk du!!! Saueskinn = krybbedød???? Nåhar det jammen klikka helt for noen.....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Gjelder dette korthårete lammeskinn? Det er nemlig snart 10 år siden jeg ble fortalt at langhårede skinn var en fare.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 Digger at de har kommet fram til at saueskinn ikke bare har positive egenskaper. Er jo såå IN å bruke alt som er naturlig samme om det er bra eller ikke. Naturlig = sunt/trygt/fornuftig osv. NOT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå