Tomine is my star Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Noen her som har peiling(eller som har menn som har peiling? Hvor får man gjort det? Hva er pris på sånt?
hamsterpia Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 På lakkeringsverksteder. Noen bilverksteder har egen lakkboks og egen lakkerer. Pris kommer helt an på størrelse på bilen, hvor mye grunnarbeid det er og hva slags lakk som skal brukes. Men må nok regne min 10 000,- på hellakkering inkl. grunnarbeid (nedpussing, sparkling av ujevnheter, grunning o.l.)
hamsterpia Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Glemte å skrive at prisen varierer sikkert fra bygd til by da. Vet ikke hvor du bor, men jeg bor på bygda, og her omkring er det omtrent den prisen jeg skrev over her.
Tomine is my star Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 Bor i Finnmark..har ikke hørt om noen steder der de omlakkerer..men kan jo hende noen av bilverkstedene har lakkboks og gjør sånt arbeid.. Har en passat stv....
hamsterpia Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Spør på et av verkstedene. Om de ikke har lakkboks selv, så vet de sikkert hvem som driver med slik i området der.
* 5 om dagen * Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 bilopprettings verkstedene har sikkert mulighet for å lakkere. men prisene varierer veldig, jeg fikk pris på en toyota for 6-7 år siden, og han skulle ha 22000 pluss mva.(det var med alt arbeid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå